هاشم‌پور: سه بازیکن کلیدی تیم را در اختیار نداشتیم

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۹:۰۳:۱۱
کد خبر: ۲۳۸۶۸۶
عباس هاشم‌پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با از دست دادن سه بازیکن اصلی در این مسابقات عملکرد بازیکنان در این رقابت‌ها مطلوب نبود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مربی تیم ملی بعد از پیروزی برابر تایلند گفت: بعد از ریکاوری بازیکنان و صحبت کادر فنی خوشبختانه توانستیم روحیه را به بازیکنان برگردانیم و برنده این دیدار باشیم. سطح مسابقات نسبت به سال گذشته افت کرده است. کیفیت میزبانی نیز همین طور و در گرمترین ساعت روز مسابقه برگزار می کنیم و این شرایط جوی روی عملکرد بازیکنان تاثیر می گذارد. تیم ملی امروز با ترکیب حمید بهزادپور، حسن عبدالهی، شهریار مژده، امیرحسین اکبرپور و محمد مختاری به میدان رفت.

هاشم پور در ادامه بیان کرد: مصطفی کیانی، مسلم مسیگر و مهران مرشدی زاده سه بازیکن کلیدی ما هستند و متاسفانه نتوانستیم در این مسابقات از آنها بهره ببریم. مرشدی زاده که قبل از کمپ برزیل در مسابقات لیگ دچار مصدومیت شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. کیانی مصدومیت قبلی داشت. مسیگر در مسابقات جام بین قاره ای حضور داشت و بعد از آن دچار مصدومیت شد و شهریار مژده را جایگزین این بازیکن کردیم. به نظرم از دست دادن این سه بازیکن تاثیر زیادی در این مسابقات داشت.

مربی تیم ملی درباره بازی فردا برابر امارات گفت: دیدار با این تیم همیشه برای ما سخت بوده است. با توجه به شرایط آب و هوایی در تایلند کار سختی برابر امارات خواهیم داشت. اما تمام تلاش خودمان را در بازی فردا خواهیم کرد. قول قهرمانی نمی دهم انشا اله با دست پر مسابقات را به پایان می بریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز