منتقمی: همه تدابیر برای دربی اندیشیده شده است

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۹:۱۹:۲۳
کد خبر: ۲۳۸۶۹۴
منتقمی: همه تدابیر برای دربی اندیشیده شده است
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط لازم برای حضور موفق تیم فوتبال پرسپولیس در دربی و ادامه فصل فراهم شده است.

به گزارش سرویس ورزشی ورزشی برنا، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط لازم برای حضور موفق تیم فوتبال پرسپولیس در دربی و ادامه فصل فراهم شده است. ما در پرسپولیس در برخورد با افکار عمومی و رسانه‌ها هم صداقت و شفاف‌سازی را در دستور کار داریم ولی بعضی در این حوزه عادت ندارند در پرسپولیس شفاف عمل کنیم.

بهروز منتقمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: مجموعه باشگاه و تیم پرسپولیس برای دربی آماده شده است و ما برای این بازی مشکلی نداریم. با تمام توان آماده حضور در این دیدار خواهیم شد. از طرف باشگاه، همه اقدامات لازم صورت گرفته است تا اعضای تیم بدون دغدغه به کار خود بپردازند و تمام تمرکزشان روی دربی و پس از آن، موفقیت در بازی‌های آتی است.

وی در همین ارتباط درباره موضوع پیش آمده در مورد مایکل اومانا ادامه داد: باشگاه اقدامات خود برای تهیه یک آپارتمان را از روزهای قبل انجام داده بود. چند واحد مسکونی گلچین شد که اومانا هم بعد از بازدیدی که داشت، یک آپارتمان را انتخاب کرد که در حال انعقاد قرارداد هستیم و از این جهت هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی درباره اخبار گوناگونی که درباره نقل و انتقالات مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تا این لحظه در این حوزه ورود نکرده‌ام و موضوع به من ارجاع نشده است، نمی‌توانم در این ارتباط نظری بدهم اما به طور قطع برنامه این است که تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به تقویت خود برای نیم فصل دوم لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا اقدام کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تحلیل‌هایی که بعضا درباره نحوه انجام امور در باشگاه مطرح می‌شود تصریح کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم ما سعی می‌کنیم صادقانه پاسخگوی سوالات باشیم و مطلبی خلاف واقع را مطرح نکنیم چون نیازی هم نمی‌بینم که اینگونه عمل شود. همه چیز مشخص است و برخورد ما در باشگاه شفاف است، اما به نظر می‌رسد بعضی این رفتار را نمی‌پسندند یا عادت به این مساله ندارند و شاید با تحلیل‌های خود تلاش می‌کنند ما را در پرسپولیس وادار کنند مطالب خلاف واقع را مطرح کنیم.

منتقمی همچنین درباره دربی و اخبار مربوط به شایعه شام مشترک تصریح کرد: همانطور که گفتم از طرف تشکیلات باشگاه همه تمهیدات لازم برای فراهم شدن بهترین شرایط آماده شده است. اعضای تیم هم به دور از حاشیه‌ها با انگیزه بالایی برای پیروزی در دربی تلاش می‌کنند و از هواداران هم می‌خواهیم با حضور پرشور و پرتعداد در ورزشگاه از اعضای تیم حمایت کنند. در مورد خبر میهمانی شام هم مطالبی را در رسانه‌ها خواندم اما در این ارتباط هیچ مطلب و نامه رسمی در اختیار ما قرار نگرفته است و از این رو درباره چیزی که وجود ندارد نظری هم نداریم.

وی درباره بازی پرسپولیس در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی در سیرجان و مطالبی که پیش از این از سوی سایر تیم‌ها مطرح شده است، گفت: با توجه به اینکه سازمان لیگ عامل برگزاری این دیدار است و به طور حتم گزارش‌های بازی‌های قبلی را هم در اختیار دارند، طبعا انتظار می‌رود تمام جوانب امر برای برگزاری چنین دیداری اندیشیده شده باشد. با این وجود ما هم در قالب نامه‌ای از سازمان لیگ خواسته‌ایم تدابیر لازم برای برگزاری این بازی به شکلی که در شأن فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس و حریف ما و هوادارانش باشد، اندیشیده شود. نباید فراموش کنیم ما در مرحله قبل از نیمه نهایی قرار داریم و قهرمان این بازی‌ها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز