او دو دستیار خارجی با خودش به ایران می‌آورد

کاشانی: کرانچار پروازی نیست

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۲۰:۵۰:۰۳
کد خبر: ۲۳۸۷۲۶
کاشانی: کرانچار پروازی نیست
مدیر تیم امید گفت: کرانچار در قطر بازی‌های تیم ملی زیر 23 سال را دید و متوجه شد که چه قابلیت‌های بالایی دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حبیب کاشانی مدیر تیم امید توضیحات کامل درباره زلاتکو کرانچار مربی انتخابی اش برای تیم امید به هیات رییسه ارائه داد.

کاشانی پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: توضیحاتم را درباره انتخاب سرمربی تیم امید و مربیانی که با آن‌ها مذاکره کرده بودم را به هیات رییسه ارائه کردم و گزارش‌های لازم به صورت جامع و کامل ارائه شد و امیدوارم هیات رییسه بهترین‌ها را برای تیم امید انتخاب کند. ما فرصت بسیار کمی داریم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به اینکه آیا قرار است کرانچار به زودی وارد ایران شود، گفت: پس از تصمیمی که هیات رییسه فدراسیون بگیرد، بنده مقدمات سفر ایشان را فراهم می‌کنم.

کاشانی در واکنش به اینکه آیا هیات رییسه متوجه کمبود فرصت نیست و رویکردش نسبت به انتخاب کرانچار چگونه است، گفت: اعضای هیات رییسه آقایان فهیمی هستند و قطعا متوجه این موضوع هستند. بنده به اندازه کافی توضیحات لازم را ارائه کردم و فکر می‌کنم اطلاعات به گونه‌ای ارائه شد که هیات رییسه می‌تواند به دقت انتخاب کند.

وی با بیان اینکه کرانچار پس از حضور در قطر نظرش درباره تیم امید عوض شد، گفت: کرانچار در قطر بازی‌های تیم ملی زیر 23 سال را دید و متوجه شد که چه قابلیت‌های بالایی دارند و توانمندی‌هایشان فوق‌العاده است. قرار است در صورت حضور در تیم امید، از بازیکنان ایرانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند هم استفاده کند.

مدیر تیم امید ادامه داد: در گزارش‌هایی که ارائه کردم درباره مبلغ توافق شده با این مربی و دستیارانش هم توضیحات ارائه شد. کرانچار دو دستیار خارجی با خودش به ایران می‌آورد و مربی پروازی نیست. امیدوارم هیات رییسه هرچه زودتر جمع‌بندی‌اش را انجام داده و تصمیمش را اعلام کند.

کاشانی در پاسخ به اینکه اما هادی آیت اللهی اعلام کرد که کرانچار باید به ایران آمده و برنامه‌اش را به کمیته فنی را ارائه دهد تا انتخاب نهایی صورت گیرد، گفت: کمیته فنی پیش از این بررسی‌هایش را انجام داده بود و درباره یک سری از گزینه‌ها از جمله کرانچار به نتیجه رسید، منتها شاید فکر نمی‌کردند کرانچار که سابقه سرمربی‌گری در تیم ملی بزرگسالان کرواسی و مونته‌نگرو را دارد مسئولیت تیم ملی ایران را بپذیرد. در هر حال ما با او مذاکره کردیم و ایشان هم پذیرفت. بنابراین کمیته فنی تاییدیه‌اش را اول داده است، هرچند علی کفاشیان رییس فدراسیون می‌تواند توضیحات کاملی را در این باره مطرح کند.

او از پرداخت پاداش 150 دلاری به بازیکنان تیم امید خبر داد و گفت: با وجود آنکه تیم امید 4 بر یک الاهلی را در قطر شکست داده بود اما پاداشی دریافت نکرد و پس از تساوی که مقابل تیم امید قطر داشتیم به صلاحدید کادر فنی مبلغ 150 دلار پاداش به آن‌ها تعلق گرفت. خوشحالیم که برای اولین بار بازیکنان تیم امید بدون مشکل خاصی توانستند با نفرات کامل به یک اردوی برون مرزی بروند. آن‌ها بازی‌های خوبی در قطر انجام دادند و از عملکردشان راضی هستیم. این نتایج هم روحیه تیمی را بالا برد و هم هویت ملی را به تیم امید بیش از پیش بخشید و مسئولان بیشتر از گذشته نسبت به این موضوع آگاه شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز