تا یکشنبه حقوق داوران پرداخت می‌شود

تاج: بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی به فروش رفت

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۹:۴۳
کد خبر: ۲۳۹۰۵۳
تاج: بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی به فروش رفت
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان اینکه استقبال خوبی از فروش بلیت الکترونیکی دیدار دربی به عمل آمده است، گفت: بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه تقریبا به فروش رسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تاج در خصوص بلیت فروشی دیدار روز یکشنبه استقلال و پرسپولیس گفت: من از مردم خوب ایران تشکر می‌کنم که نسبت به خرید بلیت دربی استقبال خوبی کرده‌اند. تقریبا بلیت الکترونیک طبقه اول فروش رفته است و این اتفاق بسیار خوبی است.

وی اضافه کرد: از جمع بلیت‌های طبقه اول حدود هزار بلیت باقی مانده که احتمالا تا جمع شب به طور کامل به فروش می‌رسد. البته در طبقه دوم تنها چهار، پنج هزار بلیت فروختیم. اگر به طور کامل بلیت این طبقه به فروش نرود در روز بازی بلیت الکترونیکی یکبار مصرف به فروش می‌رسد که دیگر نیازی به کارت ملی برای فروش آن نیست.

رئیس سازمان لیگ ایران در گفتگو با برنامه ورزش و مردم تصریح کرد: تلاش ما این است که بهترین بازی را از لحاظ نوع برگزاری مسابقه داشته باشیم و در کنار آن امیدواریم که بازی از لحاظ فنی هم خوب باشد. این بازی امتحان خوبی در مدیریت شهری هم هست که اورژانس، آتش نشانی و ... همه بتوانند یک جمعییت 80 هزار نفره را مدیریت کنند.

تاج درباره پرداخت حقوق معوقع داوران خاطرنشان کرد: قرار است پرداخت پول به داوران لیگ برتر را از شنبه شروع می‌کنیم و امیدواریم که تا یکشنبه تمام حقوق لیگ جاری پرداخت شود. لیگ دسته اول دوم و سوم در گذشته دستمزدشان بر عهده سازمان لیگ نبود و به تازگی زیر نظر سازمان لیگ آمدند و تا دو سه هفته آینده بخشی از پول داوران این لیگ‌ها را پرداخت می‌کنیم.

نظر شما