داور برای دو طرف اشتباهاتی کرد

فرکی: خودمان نبودیم/ از بازیکنانم ناراضی ام

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۸:۵۰
کد خبر: ۲۳۹۱۹۸
فرکی: خودمان نبودیم/ از بازیکنانم ناراضی ام
سرمربی سپاهان گفت: در این بازی فشار زیادی روی تیم ما بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا حسین فرکی سرمربی سپاهان بعد از تساوی تیمش برابر سایپا از ستاره های تیمش انتقاد کرد.

فرکی بعد از تساوی 2-2 مقابل سایپا گفت: سپاهان پتانسیل زیادی دارد و بازیکنان خوبی داریم اما دراین بازی انتظارات را برآورده نکردند. من پیش بینی می کردم در این بازی از هر دو تیم به خاطر حضر بازیکنان توانمند بازی جذابی ببینیم. این بازی از لحاظ اینکه تماشاگران بازی خوب و پرگلی دیدند، جذاب بود اما از نظر کادر فنی دو تیم بازی خوب نبود و مخصوصا اینکه من راضی نبودم و انتظاراتم برآورده نشد. با توجه به اینکه بازیکنان خوبی داشتیم برای 3 امتیاز به تهران آمدیم اما این اتفاق نیفتاد و بازی مساوی شد. اگر بازی خودمان را می کردیم، مطمئنا در این بازی برنده بودیم. متاسفانه امروز نتوانستیم عیب مان را برطرف کنیم.

وی افزود: در این بازی فشار زیادی روی تیم ما بود. صرفا به این دلیل که تیم شایستگی هایی زیادی دارد اما می بینم که انتظارات برآورده نمی شود. به نظر من امروز نمایش خوب نداشتیم به خصوص اینکه در نیمه اول.

فرکی با اشاره به مشکلات تیمش گفت: ما از روزی که کار را شروع کردیم، هیچ وقت نتوانستیم تیم را به طور کامل در اختیار داشته باشیم. مصدوم داشتیم، ملی پوش داشتیم و فرصت نداشتیم تیم را به طور کامل در اختیار بگیریم. در این شرایط تیم دچار مشکل می شد.

فرکی با اشاره به اشتباه داوری گفت: در مورد صحنه ای که رحمان توپ را بیرون محوطه جریمه لمس کرد باید بگویم موضوع داوری را برعهده کارشناسان داوری می گذارم. نه چیزی را رد می کنم و نه تایید. فقط به نظرم شاید در برخی دقایق بازی از دست داور خارج شد. شاید دلیلش هم این بود که داور برای هر دو طرف اشتباهاتی کرد.


نظر شما