امیر حاج‌رضایی در گفتگو با برنا:

روی حرف‌های بلاتر نمی‌توان حساب باز کرد/ تصمیمات AFC سیاسی است

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۴۲۹۴۳
روی حرف‌های بلاتر نمی‌توان حساب باز کرد/ تصمیمات AFC سیاسی است
کارشناس فوتبال کشورمان درباره اظهارنظر بلاتر درباره میزبانی ایران گفت: بلاتر انسان سیاست مداری است و نمی‌توان روی حرف‌هایش حساب باز کرد.

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال کشورمان، درباره مراسم بهترینهای آسیا که در مانیل فیلیپین برگزار شد و ایران بعد از چند سال در فوتبال هیچ برنده ای نداشت در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: تصمیماتی که AFC می گیرد قابل تحلیل نیست. همان طور که ایران در بدترین روزهای مدیریتیش، فدراسیون برتر آسیا شد؛ امسال هم تصمیمات عجیبی از سوی سران آسیایی گرفته شد و در حالی که ما یکی از بهترین تیمهای آسیا در جام جهانی بودیم در هیچ کدام از قسمت ها نفر برتری نداشتیم.

او افزود: به طور مثال علیرضا فغانی امسال قضاوتهای خوبی در آسیا داشت و در جام جهانی هم تا مرحله یک چهارم نهایی به عنوان داور چهارم حضور داشت ولی روشن ایرماتوف به عنوان داور برتر انتخاب شد؛ در حالی که امسال این داور ازبکستانی کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشت.

مربی اسبق ایران گفت: متاسفانه به دلیل نداشتن کرسی تاثیر گذار در AFC نمیتوانیم به این تصمیمات اعتراض کنیم و اگر هم این اتفاق بیفتد، کسی اهمیت نخواهد داد.

حاج رضایی درباره شانس ایران برای کسب میزبانی جام ملتهای آسیا و حمایت بلاتر از ایران تاکید کرد: آقای بلاتر فوق العاده انسان سیاستمداری هستند. ایشان طی سفری که به تهران داشتند از ایران برای میزبانی آسیا حمایت کردند و در سفر بعدی اش به ابوظبی آن ها را مستحق دریافت میزبانی جام ملت های سال 2019 دانست. به همین دلیل نمی توان به حرف های ایشان اعتماد کرد.

او گفت: از لحاظ زیر ساختی بدون شک امارات وضعیت بهتری نسبت به ما دارد اما شور و شوق و هوادارانی که در ایران هستند، در امارات وجود ندارد و نکته فوق العاده مهمی می تواند باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز