پرسپولیس همیشه خطرناک است

گل محمدی: شاگرد درخشان هستم و برایش آرزوی موفقیت دارم

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۲:۰۸
کد خبر: ۲۴۳۱۳۶
گل محمدی: شاگرد درخشان هستم و برایش آرزوی موفقیت دارم
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: برای هدایت تیم ملی امید هیچ نامه رسمی به من نرسید.
به گزارش سرویس ورزشی برنا،یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم که درگذشت حاج‌عبدالله سوفیانی را تسلیت بگویم. مردی که پایه‌گذار فوتبال خصوصی در ایران بود و جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرف کرد.

وی ادامه داد: بازی حساسی داریم. شاید دوست داشتم این مسابقه در فینال برگزار می‌شد. از هر نظر برای مسابقه با پرسپولیس آماده‌ایم و به وحدت تاکتیکی خوبی رسیده‌ایم و به دنبال استفاده از نقاط ضعف پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم نقاط قوتش را هم کنترل کنیم. اگرچه پرسپولیس چند مهره خود را ندارد اما پرسپولیس همیشه خطرناک است. بازی سختی برای هر دو تیم است و به هیچ عنوان بازی آسانی نیست. تیمی که از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند و تمرکز خوبی داشته باشد موفق می‌شود. امیدوارم که بازی خوب و تماشاگرپسندی شود. هر چند تماشاگران در ورزشگاه نیستند اما آنها از پای تلویزیون بازی خوبی را ببینند و بازی در خور نیمه‌نهایی جام حذفی باشد. ما شرایط روحی و روانی خوبی داریم و فقط مسعود حسن‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

گل‌محمدی در مورد غیبت تماشاگران گفت: از نظر روحی و روانی غیبت تماشاگران برای پرسپولیس نقطه منفی است. حضور تماشاگران برای حریف می‌تواند سخت باشد البته من دوست داشتم بازی با تماشاگر برگزار شود. آذری مدیرعامل باشگاه هم می‌خواست که بازی با تماشاگر باشد اما یکسری قوانین انضباطی داریم که باید به آنها پایبند باشیم. بازی در ورزشگاه خالی خوشایند هیچ کس نیست.

او در مورد اینکه قبل از نیمه‌نهایی پرسپولیس باخته و ذوب آهن بازی‌اش را در لیگ برده، گفت: این نتایج بی‌تأثیر نیست. به هر حال از نظر روحی و روانی می‌تواند تأثیرات مثبت و منفی داشته باشد ما 4 بازی پشت سر هم پیروز شدیم. 3 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی. از نظر روحی و روانی و اعتماد به نفس در سطح خوبی قرار گرفتیم.

یحیی در مورد تقابل با حمید درخشان گفت:‌ هر مربی که سرمربی پرسپولیس است برایش آرزوی موفقیت داشته و دارم
درخشان هم پیشکسوت ماست و در مربیگری من شاگرد او بودم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.گل‌محمدی در مورد اینکه اگر به او دوباره پیشنهاد سرمربیگری امید داده شود آن را قبول می‌کند، گفت: من اکنون سرمربی ذوب آهن هستم و پیشنهاد رسمی هم به من نشده است. من به این موضوع فکر نکرده‌ام که در آینده چه اتفاقی می‌افتد و نمی‌دانم که چه رخ خواهد داد.

وی در مورد اینکه فصل آینده سرمربی پرسپولیس خواهد شد یا خیر، گفت:‌ بهتر است الان این مسائل مطرح نشود. من اکنون سرمربی ذوب آهن هستم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

گل محمدی در مورد تنبیه تماشاگران و محرومیت آنها از دیدن فوتبال گفت:‌ فوتبال برای تماشاگران است و مردمی که فوتبال را دوست دارند به ورزشگاه می‌آیند. تنبیه اگر جنبه بازدارنده داشته باشد خوب است وگرنه اثر منفی دارد باید ببینیم در آینده این تنبیهات چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

وی در مورد بحث حضور مسلمان در پرسپولیس و احتمال جدایی برخی از بازیکنان دو تیم گفت: ‌مسلمان بازیکن تیم ماست و تاکنون هم نامه‌ای به ما زده نشده است. شاید بعد از این مسابقه اتفاقاتی رخ بدهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز