قط دو روز تمرین کرده ایم

درخشان: احتمالا سوشا فردا دروازبان است/ فردا خستگی سه ساله را از تن هواداران بیرون می کنیم

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۱:۲۴
کد خبر: ۲۴۳۱۳۷
درخشان: احتمالا سوشا فردا دروازبان است/ فردا خستگی سه ساله را از تن هواداران بیرون می کنیم
سرمربی پرسپولیس گفت: از جعفر پور راضی نیستیم و درباره او تصمیم گیری خواهیم کرد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا،حمید درخشان در نشست خبری پیش از مسابقه با ذوب آهن با 20 دقیقه تأخیر حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من به موقع آمده بودم اما با رئیس سازمان لیگ در مورد محرومیت پرسپولیس جلسه داشتم. من خدمت تاج هم گفتم به قانون احترام می گذاریم و هر تصمیمی که کمیته استیناف بگیرد تمکین می‌‌کنیم اما خواهشم این است که رأی عادلانه باشد. همانطور که برای تراکتورسازی که مرتکب چنین تخلفی شده بود این محرومیت در جام حذفی اعمال نشد و در لیگ اعمال شد برای ما هم در لیگ محرومیت اعمال شود.

وی ادامه داد: خواسته‌ام از تاج این بود که شرایط پرسپولیس را بیشتر درک کنند و محرومیت ما را هم از جام حذفی به لیگ برتر منتقل کنند. قرار است اجازه بدهند که این بازی با تماشاگر برگزار شود.

وی در مورد اینکه حسن‌زاده گفته است طبق قوانین فیفا محرومیت باید در اولین بازی پرسپولیس صورت بگیرد، گفت: احسنت! عالی بود اولین بازی ما نفت بود.

وی در مورد اینکه در بازی‌ای که پرسپولیس میزبان است باید محرومیت صورت بگیرد، گفت: باشد پس بنابراین باید ما در بازی با فولاد محروم شویم. این مسئله چه ربطی به جام حذفی دارد.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی هم گفته است دوست دارد بازی با تماشاگر باشد، گفت: فوتبال بدون تماشاگر مرده است. تمام زیبایی فوتبال در دنیا به حضور تماشاگرانشان است و حضور آنهاست که فوتبال را جذاب می‌کند و همه از آن لذت می‌برند. 70 درصد جذابیت فوتبال به تماشاگرانشان است. بازی‌های بارسا و رئال هم اگر بدون تماشاگر برگزار شود جذابیت ندارد. هر چند ستاره‌ها هستند اما شور و حال را تماشاگران به مسابقه می‌دهند. با حضور تماشاگران، بازیکن 60 درصدی تبدیل به 80 درصد می‌شود و این تأثیر تماشاگران است.

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار با ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و انگیزه خوبی هم دارد. آنها استقلال را حذف کردند اما از آن مهمتر تیم خود من است که بسیار باانگیزه هستند و در بازی با نفت ما به هیچ عنوان شایسته باخت نبودیم، بازیکنان فوق‌العاده کار کردند و جای بازیکنان بزرگ را به خوبی پر کردند. من به تیمم افتخار می‌کنم که با همه وجود برای موفقیت تلاش می‌کنند و با همه توان بازی می‌کنند تا تماشاگران را خوشحال کنند. امیدوارم فردا بتوانیم خستگی سه ساله را از تن هواداران به در کنیم و پیروزی خوبی به آنها تقدیم کنیم.

وی در مورد ضربات پنالتی یادآور شد: جام حذفی به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست. ما برای پنالتی هم کار کرده‌ایم و تمرین داشتیم.

وی ادامه داد: سخت است این را بگویم اما واقعیت این است که بعد از بازی با نفت فقط دو روز فرصت تمرین داشتیم یک روز ریکاوری کردیم، دیروز تمرین کردیم و امروز هم تمرین می‌کنیم. فرصتی برای بازسازی تیم از نظر فنی نداریم. البته تمرینات خاصی را انجام داده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم با تمام توان بازی کنیم و خوب نتیجه بگیریم.

وی در مورد مصدومان پرسپولیس گفت: تعداد مصدومان آنقدر زیاد است که نمی‌توانم بگویم. مصدوم و محروم خیلی داریم اما بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم‌شان موفق شود.

درخشان در مورد حضور بازیکنان خارجی در پرسپولیس گفت: زمان آنقدر کم داریم که فرصت فکر کردن به بازیکنان خارجی را نداریم. بعد از این بازی فرصتی پیش خواهد آمد تا با خارجی‌ها تمرین کنیم و یکی دو تا از آنها به تمرینات می‌آیند و کنار ما خواهند بود.

وی در مورد اینکه در بازی فردا از نیلسون یا مکانی استفاده می‌شود، گفت: احتمال زیاد از سوشا مکانی استفاده می‌کنم. سوابق سوشا نشان داده است که در جام حذفی خوب کار می کند و در مهار ضربات پنالتی خوب است پس شانس بازی او بیشتر است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه جعفرپور و خالقی‌فر دو خرید جدید پرسپولیس آیا اولویت‌های اول او بوده‌اند و اینکه انتظاراتش را برآورده کرده‌اند، گفت: آنها اولویت اول من نبودند البته از خالقی‌فر راضی هستم. او قبل از بازی با نفت فقط 20 دقیقه با ما تمرین کرد و از تفکرات من خبر ندارد و نمی‌داند چه در ذهن من می‌گذرد. با این حال از او راضی هستم. او به زمان نیاز دارد تا خواسته‌های من را در زمین اجرا کند و بازیکن با کیفیتی است از همه مهمتر اینکه تاکتیک‌پذیر است و در آن بازی نشان داد که آنچه من می‌خواهم را می‌خواهد در زمین اجرا کند.

وی در مورد جعفرپور گفت: او نتوانسته انتظارات من را برآورده کند و در موردش تصمیم‌گیری می‌کنم.

درخشان درباره جذب بابک حاتمی گفت: ما به سراغ حاتمی رفتیم تا سمت راست دفاعی‌مان را بیشتر تقویت کنیم. پرسپولیس یک تیم هجومی است و باید مدافعان آن به حمله اضافه شوند.

وی در مورد اینکه انتظارات سایپا زیاد است و آنها دو بازیکن از شما می‌خواهند گفت: اگر آنها یک بازیکن بخواهند ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. آنها هم باید با ما راه بیایند و با تعامل این انتقال انجام شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز