پرسپولیس و استقلال قدرت گذشته را ندارند

دین‌محمدی: کسی از افاضلی حرف‌شنوی نخواهد داشت

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۸:۰۰
کد خبر: ۲۴۷۰
دین‌محمدی: کسی از افاضلی حرف‌شنوی نخواهد داشت
هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: افاضلی کارشناس است، نه یک مربی. ایشان شاید در تلویزیون بتواند خوب صحبت کند، ولی روی نیمکت به عنوان مربی بعید می دانم حرفی برای گفتن داشته باشد.

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره روند لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: نیم فصل فوتبال را که امسال نگاه می کردم، اصلا قابل مقایسه با دوران ما نیست. استقلال و پرسپولیس آن تیم های گذشته نیستند و به نظر من لیگ ما خیلی افت کرده است. مقصر اصلی این اتفاق نیز خود بازیکنان هستند.

وی در مورد بازگشت دایی به پرسپولیس افزود: بازگشت دایی به سود پرسپولیس بود. با توجه به این که دایی شناخت کاملی از تیمش دارد، می تواند در ادامه راه با کمک بازیکنان نتایج خوبی را کسب کند.

دین محمدی در مورد تیم ملی چنین بیان کرد: تیم هایی که در جام ملت های آسیا شرکت کرده اند، در جام جهانی و در جام ملت های گذشته حرفی برای گفتن داشته اند. آنها در این دوره هم با برنامه ریزی کاملی اعلام آمادگی کرده اند. ژاپن،کره جنوبی و عربستان برای عنوان قهرمانی تلاش می کنند.

وی از انتصاب افاضلی به عنوان مربی تیم امید نیزانتقاد کرد و گفت: به نظر من افاضلی کارشناس است نه یک مربی. ایشان شاید در تلویزیون بتواند خوب صحبت کند، ولی در زمین به عنوان مربی بعید می دانم حرفی برای گفتن داشته باشد.

هافبک سابق تیم ملی تصریح کرد: با این همه مربیان خوبی که در ایران داریم که همه آنها نیز مدرک مربیگری دارند، چرا باید افاضلی به عنوان مربی انتخاب شود؟! فکر نمی کنم بازیکنان از او حرف شنوی داشته باشند. چون بازیکنان همیشه از کسانی حرف شنوی دارند که در گذشته از خود نام و نشانی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز