احسانی: شرایط را برای توسعه آموزش در فوتبال ایجاد می‌کنیم

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۷:۲۰
کد خبر: ۲۵۵۳۸۷
رئیس کمیته آموزش از برگزاری همایش بزرگ مربیان و مدرسان فوتبال خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش گفت: نشستی را با حضور اعضای کمیته آموزش و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و درباره برنامه های این کمیته و برگزاری دوره های مختلف آموزشی به بحث و بررسی پرداختیم.

وی گفت: در این نشست علاوه بر تایید تقویم کمیته آموزش فدر اسیون، تقویم آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا را قطعی کرده و دوره های مختلفی اعم از برگزاری دوره درجه حرفه ای گری در فوتبال، برنامه های آموزشی فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، دروزاه بانی، بدنسازی، مدیریت و فوتبال پایه در تقویم سالیانه کمیته آموزش وجود دارد.

وی در ادامه بیان کرد: قصد داریم تا در ماه آینده (بهمن ماه) نشست مسئولان کمیته آموزش هیاتهای فوتبال سراسر کشور را برگزار کنیم و درباره برنامه های این کمیته و بررسی روند دوره های آموزشی در استانها به بحث و بررسی بپردازیم.

دکتر احسانی در پایان از برگزاری همایش بزرگ مربیان خبر داد و گفت: قصد داریم تا با حضور 600 مربی بزرگترین همایش مربیان را در اردیبهشت ماه 94 برگزار کنیم. همچنین از دیگر برنامه های مهم سال 94 این کمیته که با تایید رئیس فدراسیون فوتبال مواجه شد برگزاری گردهمایی مدرسان فوتبال در اردیبهشت ماه سال آینده است. در واقع با برگزاری این دوره ها و همایش ها قصد داریم تا روند توسعه در بخش آموزشی و فوتبال کشور را بهبود ببخشیم.

نظر شما