کادر فنی تیم ملی برای جوانگرایی برنامه دارد

کفاشیان: پیروزی حق ایران بود

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۳:۴۱
کد خبر: ۲۵۵۶۱۲
کفاشیان: پیروزی حق ایران بود
رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابتهای مرحله گروهی رقابتهای جام ملتهای آسیا با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بازی ایران و امارات، قصد کی روش از ترکیبی که در این دیدار گذاشته بود، تدارک برای بازی بعدی بود و تغییری که در نفرات تیم به وجود آورده بود نشان داد می خواهد از تمام کسانی که برای حضور در جام ملتهای آسیا انتخاب کرده است، استفاده کند. در واقع کادر فنی می خواهد در استرالیا از همه بازیکنان بهترین استفاده کند و بازیکنان تمام تلاش خود را برای حضور در بازی بکار می گیرند.

وی در ادامه بیان کرد: پیوند خوب و ارتباطی که بین کادر فنی، بازیکنان نیمکت و داخل زمین وجود دارد باعث شده تا این موفقیت به دست آید.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: در بازی برابر امارات، بازیکنان موقعیتی به آنها ندادند و با تغییراتی که کی روش در ترکیب ایجاد کرد، توانستیم پیروز میدان شویم. برد حق تیم ملی ایران بود.

کفاشیان در ادامه درباره بازی ایران برابر عراق گفت: امیدوارم در بازی مقابل عراق خوب باشیم و با پیروزی در این بازی بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات راه یابیم.

وی درباره اینکه حدود 50 درصد تیم ملی از بازیکنان جوان هستند، گفت: نگرش کادر فنی برای آینده تیم ملی و رفتن به جام جهانی جوانگرایی است. حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی نشان می دهد که کادر فنی بر روی جوانگرایی برنامه ریزی دارد و  فرصت خوبی است که بازیکنان جوان را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. اتفاقی که ابتدا در رقابتهای لیگ و برنامه ریزی سازمان لیگ و سپس در جام ملتها در بحث جوانگرایی افتاد باعث می شود تا تیمی خوب در رقابتهای جام جهانی آتی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور هوادران در ورزشگاه و حمایت همه جانبه از تیم ملی گفت: شرمنده این هواداران هستیم که در هر شرایطی از کشور، تیم و مملکت خود دفاع می کنند. از حضورشان در هر سه بازی ایران برابر حریفان خود لذت بردیم. خوشبختانه حمایتهای خوبی از سوی ایرانیان صورت گرفت و فرهنگی که تماشاگران ایرانی در مسابقات از خود نشان دادند و با نظمی که در ورزشگاه ها داشتند باعث شد تا فرهنگ ایرانی را به نمایش بگذاریم.

علی کفاشیان از حضور و قضاوت خوب گروه داوری ایرانی در این مسابقات تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به آخرین اخبار به دست آمده، فغانی، سخندان و ابوالفضلی دیدار حساس ژاپن و امارات را قضاوت می کنند که برای آنها هم در ادامه راهشان آرزوی موفقیت و انجام قضاوتی درست مانند بازیهای قبل را دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز