برتری امیدها در دومین دیدار دوستانه

پیروزی بر آلبانی در آنتالیا

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۷:۰۷
کد خبر: ۲۵۵۶۵۹
پیروزی بر آلبانی در آنتالیا
تیم ملی فوتبال امید ایران موفق شد مقابل تیم ملی آلبانی به پیروزی برسد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم ملی امید ایران در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه در ورزشگاه شهرداری آنتالیا به مصاف تیم ملی آلبانی رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک پیروز شود.

آلبانی با گلی که در دقیقه 45+1 به ثمر رساند در نیمه اول به پیروزی یک بر صفر رسید. البته در نیمه اول آلبانی با اخراج بازیکنش 10 نفره شد. در این نیمه شاگردان خاکپور از حریف خود بهتر بازی کردند اما نتوانستند نتیجه بگیرند.

در نیمه دوم تیم ملی امید برای جبران نتیجه بازی جلو کشید. آلبانی در این نیمه با 2 تغییر وارد میدان شد و مربی این تیم در پی حفظ نتیجه بود.

حملات ایران در این نیمه در دقیقه 51 نتیجه داد و محمد رضا نجات با یک ضربه بغل پا روی پاس در عرض شاهین ثاقبی دروازه آلبانی را باز کرد.

دقیقه 69 پاس پهلوان به فاضلی رسید که این بازیکن دروازه آلبانی را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 71 ضربه سر اسماعیلی روی ارسال هافبک تیم ملی با فاصله کم از کنار دروازه بیرون رفت.

در این دیدار ایران با ترکیب امیر عابدزاده، محمد حسین مرادمند، ایمان سلیمی، جلال عبدی (74 محبی)، وحید حیدریه (70 فرشید اسماعیلی)، احمدنورالهی (74 روزبه چشمی)، علی کریمی (59 میلاد کمندانی)، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی (65 شاهین ثاقبی)، بهنام برزای (55 حسین فاضلی) و محمدرضا نجات (70 میلاد محمدی) به میدان رفتند.

این دومین پیروزی متوالی تیم ملی امید در یک دیدار دوستانه رسمی بود. شاگردان خاکپور در اولین دیدار دوستانه خود موفق شدند اردن را شکست دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز