رضایت نماینده AFC از امکانات ورزشگاه آزادی و درفشی‌فر

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۰:۴۸
کد خبر: ۲۶۴۸۵۱
رضایت نماینده AFC از امکانات ورزشگاه آزادی و درفشی‌فر
ناظر چینی دیدار پرسپولیس و لخویا از شرایط ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی و ورزشگاه درفشی‌فر ابزار رضایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، توژیلیانگ ناظر چینی دیدار پرسپولیس و لخویا که روز شنبه به ایران آمد، عصر همان روز به اتفاق مسوول روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه آزادی و درفشی‌فر بازدید کرد.

این ناظر چینی از زمین چمن، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران، سالن کنفرانس خبری، رختکن دو تیم، سالن کنفرانس، اتاق داوران و دیگر امکانات ورزشگاه آزادی بازدید کرده و تنها درباره چگونگی استقرار تابلوهای تبلیغاتی نکاتی را به نماینده باشگاه پرسپولیس برای برطرف شدن مشکل و رعایت استاندارهای قانونی اعلام داشت.

توژیلیانگ پس از بازدید از ورزشگاه آزادی به ورزشگاه درفشی‌فر رفت و بعد از گفتگو با مدیر ورزشگاه درفشی‌فر به بازدید از تمامی بخش‌های ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس که سال‌های اخیر تجهیز و بازسازی شده است، پرداخت.

حضور وی در درفشی‌فر همزمان با جدی‌ترین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار برابر لخویا بود. به همین واسطه محمود خوردبین و حمید درخشان حضور این نماینده AFC در ایران را خوشامد گفته و دقایقی نیز در اتاق مربیان ضمن گفتگو با وی، درباره لیگ قهرمانان آسیا و مسائل مربوط به این مسابقات پرس و جو کردند.

توژیلیانگ از حمید درخشان درخواست کرد، طبق قوانین در کنفرانس خبری صرفا به سوالات مطرح شده درباره بازی روز سه‌شنبه پاسخ داده و درباره سوالاتی که خارج از محور مسابقات مطرح می‌شود، پاسخی ندهد.

وی همچنین درباره جلسه هماهنگی روز دوشنبه و پاره‌ای موارد با محمود خوردبین به گفتگو پرداخت و حسین عبدی نیز سوالاتی نیز درباره برخی مسائل لیگ قهرمانان آسیا را با این ناظر چینی در میان گذاشت.

توژیلیانگ در گفتگو با مسوول روابط بین‌الملل پرسپولیس از ورزشگاه درفشی‌فر برغم وسعت کم آن به عنوان ورزشگاهی یاد کرد که از تمامی امکانات لازم برای برگزاری تمرینات بدنسازی و فوتبالی برخوردار بوده و تاکید کرد مربیان در چنین ورزشگاهی به راحتی می‌توانند در شرایط مختلف آب و هوایی تمرینات را برگزار کرده و از امکانات مختلف آن برای آماده‌سازی تیم و بازیکنان استفاده نمایند. وی از رختکن تیم میهمان و میزبان، اتاق مربیان، پزشکان، اتاق جلسات، کلینیک پزشکی، سالن بدنسازی، مجموعه استخر و سونا، زمین چمن مصنوعی و دیگر امکانات ورزشگاه درفشی‌فر بازدید کرد.

جالب اینکه این ناظر چینی عصر روز دوشنبه بار دیگر به ورزشگاه آزادی رفته و برخی امکانات فنی ورزشگاه را ارزیابی کرده و یکی از اهداف اصلی وی برای حضور مجدد در ورزشگاه کلاس A و یکصد هزار نفری آزادی، متراژ کردن دروازه‌ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز