دیدار مسئولان فدراسیون فوتبال با خانواده شهید رجبی تهرانی

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۲:۱۱
کد خبر: ۲۶۴۸۸۶
مسئولان فدراسیون فوتبال صبح امروز با خانواده شهید رجبی تهرانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، کریمی، مدیر کل ورزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا ملا محمد، رئیس کمیته فرهنگی و امیر حسین حسینی، رئیس روابط عمومی صبح امروز با خانواده شهید علی رجبی تهران دیدار کردند.

در این دیدار مادر شهید تهرانی ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: پسرم در سن 25 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید. او امانت خدا بود که به نزد خالقش بازگشت.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران گفت: پیام من به ورزشکاران این است که در هر عرصه ای، رقابتی سالم داشته باشند و آرزوی موفقیت و پیروزی برایشان در میادین ورزشی دارم.

در ادامه این دیدار علی کفاشیان؛ رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به ذکر ویژگی های این شهید ارجمند، موارد بسیار مهمی در صحبتهای مادر گرامیشان وجود دارد. اول اینکه ایشان به پدر و مادر خود احترام زیادی می گذاشتند. دوم اینکه با علم به شهادت، به استقبال آن رفتند. بدون شک اقتدار کشور از زحمات و تلاشهای این عزیزان و صبر و شکیبایی زینب (س) گونه مادران و خانواده شهدا است. امیدوارم ما را از دعای خیر خود محروم نکرده و برای موفقیت ایران در تمامی عرصه ها دعا کنید.

گفتنی است، در پایان این دیدار از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به رسم یادبود، پیراهن شماره 20 تیم ملی فوتبال منقش به نام شهید بزرگوار علی رجبی تهرانی به خانواده ایشان اهدا شد. همچنین هدایایی به رسم یادبود از سوی مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهید رجبی تهرانی اهدا شد.

لازم به ذکر است، شهید علی رجبی تهرانی متولد 9/10/1335 بوده و در هشتم مهر ماه سال 1360 به درجه رفیع شهادت نائل شده است. وی در هوانیروز به ایران اسلامی خدمت می کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز