نژادفلاح اعلام کرد؛

توزیع ۵ هزار پرچم «یا محمد رسول الله (ص)» فردا در استادیوم آزادی

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۱:۰۲
کد خبر: ۲۶۴۹۹۰
توزیع ۵ هزار پرچم «یا محمد رسول الله (ص)» فردا در استادیوم آزادی
محمد حسین نژاد فلاح از توزیع پنج هزار پرچم «یا محمد رسول الله (ص)» در ورزشگاه آزادی پیش از بازی پرسپولیس - لخویا خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسوول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قصد دارد در راستای مسوولیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی خود و با همکاری و تلاش کانون هواداران باشگاه نسبت به توزیع پنج هزار پرچم سرخ «یا محمد رسول الله (ص)» در ورزشگاه آزادی اقدام نماید و از هواداران عزیز هم می‌خواهیم آنهایی که به ورزشگاه می‌آیند، در صورت امکان با پرچم‌های سرخ و «یا محمد رسول الله (ص)» حاضر شوند تا در کنار حمایت از تیم محبوب خود شاهد حرکتی فرهنگی، اجتماعی و ارزشمند باشیم. باشگاه پرسپولیس هم پس از اخذ این تصمیم اقدام خود را آغاز کرد که نتیجه آن تهیه این پنج هزار پرچم بود. 

او ادامه داد: همچنین یکبار دیگر ضمن دعوت از هواداران پرشور و وفادار پرسپولیس از همه فوتبالدوستان می‌خواهیم با نگاهی ملی به این بازی، با حضور در ورزشگاه بزرگ آزادی ضمن مشارکت در این حرکت فرهنگی و اجتماعی از نماینده فوتبال ایران نیز حمایت کنند.

بی‌تردید این حرکت و این بازی متعلق به همه ایران است و تعصب‌های رنگی در آن جایی ندارد، چنانکه باشگاه پرسپولیس خود پیش از این، چنین سیاست و استراتژی را در پیش گرفته است. چرا که همه ما برای سربلندی ایران عزیز و کسب افتخار برای آن تلاش می‌کنیم و برای پیدا کردن نقاط مشترک فراوان نیازی به جستجو نیست.

همچنین از هواداران تقاضا داریم با فصل‌الخطاب قرار دادن رفتار و آموزه‌های حضرت رسول اکرم (ص) که پیامبر محبت و مهربانی بود ضمن حضور در ورزشگاه با پرهیز از هرگونه شعار علیه تیم حریف و سایر عوامل تا آخرین لحظه بازی به حمایت از تیم محبوب خود و بازیکنان پرتلاش پرسپولیس بپردازند و مثل کوه پشت آنها بیایستند.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس هم بدانند دل همه پرسپولیسی‌ها با آنها است و ما تردید نداریم که آنها تواناتر و قابل‌تر از آن هستند که بسیاری تصور می‌کنند و این واقعیت را در این بازی یکبار دیگر به اثبات خواهند رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز