پنالتی زدن پادوانی مربی را سکته می دهد

منصوریان: کارمان در لیگ سخت است/ شاید هرگز مربی استقلال نشوم

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۹۳۴۱
منصوریان: کارمان در لیگ سخت است/ شاید هرگز مربی استقلال نشوم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: قلعه نویی به من پیشنهاد داد سرمربی استقلال شوم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان در خصوص شادی نکردنش بعداز گلی که زده شد، اظهار داشت: روی اصول حرفه ای این صحبتها را تایید می کنم. کلاهآبی را هم روی سرم گذاشته بودم. شاید در اصول حرفه ای این روی نیمکت این مسائل جایینداشته باشد. اما شاید باتیستوتا هم همینطور شادی کرده باشد و خیلی های دیگر هم اینطوربودند.

 

وی ادامه داد: به فوتبال ایران با استقلال معرفی شدم و هواداران استقلالرا مثل برادر خودم می دانم. دست خودم نبود و هر کاری می کنم از باخت استقلال احساسناراحتی می کنم. من کمترین کاری که می توانستم در برابر این هواداران کنم، همین بود.

 

سرمربی نفت تهران در خصوص GPS هایی که بازیکناننفت بسته بودند، تصریح کرد: اینکه GPS ممنوع استیا نیست را ما اطلاع نداشتیم. یکسری می گفتند که اگر رو بسته شود، غیرقانونی است. مااز ابتدای فصل می بستیم. این GPS از 2011 بهایران آمد و کی روش نیز از آن در ادامه استفاده کرد. من هم کمک گرفتم و برای نفت استفادهکردم. نمی دانم کار درستی است یا نه اما دیروز یک قسمتی از آن را از ما گرفتند تا تحقیقکنند که قانونی است یا نه.

 

وی همچنین گفت: ما در 25 بازی قبلی این GPSها را استفاده کردیم اما کسی متوجه نشد. دیروز صادقی یا عمران زاده بودندکه به داور این را اطلاع دادند. حتی قلعه نویی هم گفت که این چیست که این زیر پیراهنشانبسته اند. داوران بین المللی هم در جام باشگاههای آسیا چیزی به ما نگفته بودند.

 

منصوریان درباره نحوه داوری این دیدار خاطرنشان کرد: من اصلا از شروعفصل با خودم تعهد اخلاقی بستم تا درباره داوری صحبت نکنم. چون همانطور که داوران درکار مربیان دخالت نمی کنند، ما نباید این کار را انجام دهیم. داور با شرف و خوبی بودو به نظرم قضاوت خوبی داشت اما داور چینی در آسیا ما را خیلی اذیت کرد. هفته گذشتهمقابل گسترش فولاد اکبری داور جوانی بود و وقتی فهمیدیم که بالا ناظران برای او نشستهاند و من گفتم که حتی اگر پنالتی هم بر ضد ما گرفته شد، هیچ کس اعتراض نکند.

 

وی درباره صحبتهای قلعه نویی که گفته بود اگر بیرانوند حضور نداشت، استقلالبا 2 گل پیروز می شد، گفت: اظهارنظر امیرخان قابل احترام است. در شروع نیمه اول مابهتر بودیم اما خلق موقعیت بیشتر برای استقلال بود. در نیمه دوم بعد از پنالتی که خرابکردیم، استقلال کمی فشار آورد. اگر آنها نیز گل جلو می افتادند، عقب نشینی می کردند.البته بیرانوند هم دیروز بسیار خوب کار کرد. فروزان نیز 2 تا تک به تک را از رضاییگرفت و عملکرد خوبی داشت. پادوانی به خاطر اینکه جبران مافات کند، از وسط دفاع رفتو می خواست گل بزند که فروزان گرفت.

 

سرمربی نفت درباره پنالتی که پادوانی خراب کرد، خاطرنشان کرد: در 10 ماهگذشته پادوانی یکی از بهترین پنالتی زنان ما در تمرینات بوده است. هفته گذشته نیز مایک پنالتی به همین شکل از پیمنتا خوردیم. برزیلی ها در کل اینطور هستند که با مکث پنالتیرا می زنند.من قبول دارم که پنالتی او طوری است که روی نیمکت سکته می آورد.

 

منصوریان همچنین در پاسخ به این سوال که بیشتر به قهرمانی در لیگ سوالمی کند یا جام حذفی افزود: اگر بخواهیم منطقی فکر کنیم فعلا بیشتر به قهرمانی جام حذفیفکر می کنیم چون در جام حذفی فقط ذوب آهن و گل محمدی را در برابر خود داریم اما درلیگ کارمان خیلی سخت است. در لیگ 6 تیم برای قهرمانی می جنگند و 6 تیم برای نیفتادنکه همه همدیگر را در این راه می زنند.

 

وی در خصوص شایعات حضورش در استقلال گفت: یک فضایی دارد ایجاد می شودکه بین من و قلعه نویی فاصله ایجاد می کنند. قلعه نویی یک رکورد در لیگ برتر دارد وزدن آن رکورد فوق العاده است. به یک استقلالی و پرسپولیسی که بگویی دوست داری روی نیمکتتیمت بنشینی، قطعا همه می گویند بله. من در طول فصل با قلعه نویی ارتباط دارم. جدااز رشد من، پیشنهاد سرمربیگری استقلال را به من داد. اصلا نیازی نیست ما مقابل هم باشیم.من دیروز فضای برادری را بین خودم و قلعه نویی دیدم اما برخی این فضا را دوست ندارند.شاید هیچ وقت نتوانم سرمربی استقلال شوم اما رسیدن به رکورد او بسیار مایه افتخار است.

 

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم مردم 27 اسفندماه ما را در بازی با الشبابهمراهی کنند تا یک برد خوب به دست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز