حساسیت برخی بازی ها کمتر از دربی نیست

حسین عسگری: اهانت به قایقران در تبریز واقعا دردناک است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۵۹
حسین عسگری: اهانت به قایقران در تبریز واقعا دردناک است
سرپرست کمیته داوران گفت: اینکه برای پایین آوردن روحیه بازیکنان ملوان در بازی برابر شهرداری تبریز به قایقران اهانت شده، واقعا دردناک است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین عسگری با اشاره به اینکه حساسیت بازی ها در هفته های آخر برای گرفتن سهمیه آسیایی، قهرمانی و عدم سقوط بالا رفته، گفت: بازی های دیروز حساسیت خاص خود را در پایین جدول داشت.

وی درباره درگیری ها در دیدار پاس و راه آهن اظهار داشت: امروز در روزنامه ها درباره زد و خورد با داور و کمک داور این بازی اخباری منتشر شده که البته مدرک کاملی نیست ، اما مدارک مستند مثل گزارش ناظر داوری و همین طور فیلم بازی می تواند برای قضاوت ما معیار درستی باشد. برای تصمیم گیری درباره اتفاقات این بازی با توجه به اینکه دیروز بازی به پایان رسیده، هنوز اطلاعی به ما نرسیده است.

عسگری افزود: اهمیت دیدار پاس و راه آهن در حساسیت ، اگر بیشتر از دربی نباشد، کمتر هم نبود؛ چرا که بازی مرگ و زندگی بود. پنالتی در دقیقه 96 مورد اعتراض تیم راه آهن واقع شد ، اما باید دید بازی چقدر وقت اضافه داشته است. در فوتبال ممکن است یک بازی 20 دقیقه وقت تلف شده داشته باشد. به عنوان مثال این مساله ممکن است به خاطر درگیری، بارندگی شدید یا رفتن برق ورزشگاه باشد.
 
سرپرست کمیته داوران درباره اتفاقات رخ داده در شهر تبریز بیان کرد: متاسفانه بدست آوردن 3 امتیاز همه چیز را تحت الشعاع قرار داده و دیروز خبر بدی شنیدیم مبنی بر اینکه برای پایین آوردن روحیه بازیکنان ملوان انزلی در بازی برابر شهرداری در تبریز به مرحوم قایقران اهانت شده است. این موضوع واقعا دردناک است. درباره دیگر بازی های دیروز هم باید بگویم به جز بازی پاس و راه آهن در دیگر بازی ها چیز خاصی به ما انعکاس داده نشد.»

وی در پایان گفت: در بازیهای لیگ یک سعی می کنیم بهترین داوران را در بازی های پایانی و رقابت های پلی آف استفاده کنیم و ناظران باتجربه را به لیگ یک می فرستیم؛ چرا که باید به فکر تقویت داوران و داورسازی باشیم. همانطور که گفتم اهمیت برخی از بازی های هفته های پایانی لیگ برتر و حتی لیگ یک دست کمی از داربی ندارد.

نظر شما