کنایه مدیرعامل سپاهان به فردوسی‌پور

ساکت: نباید با کی‌روش درباره ناخن و دوپینگ حرف بزنیم

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۲:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۹۱
ساکت: نباید با کی‌روش درباره ناخن و دوپینگ حرف بزنیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: نباید در یک برنامه تلویزیونی کی‌روش را دعوت کنیم و از ناخن انداختن برای آزمایش دوپینگ و دیگر مسائل سخیف اینچنینی سخن به میان آوریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: فرصتی که با حضور کارلوس کی‌روش در ایران برای پیشرفت و توسعه فوتبال کشورمان ایجاد شده، شاید دیگر تا سال های آتی به دست نیاید.

محمدرضا ساکت با اعلام این مطلب گفت: در ابتدا باید از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال تشکر کنم که در جمع بندی های خود تصمیم به حضور یک مربی سرشناس خارجی در ایران گرفتند. اطمینان دارم تداوم تصمیمات کمیته فنی فدراسیون، پیشرفت فوتبال مان را به دنبال دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: هر چند برای سربلندی فوتبال مان به ابزارها و ارکان متعددی نیازمندیم اما با حضور کی‌روش رکن اصلی تحقق این موفقیت انجام شد که می تواند رخداد مبارکی برای فوتبال ایران باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: برای تکمیل پازل موفقیت تیم ملی به موارد مختلفی مانند وجود یک مربی بزرگ و با افتخار، زیر ساخت ها و امکانات، برنامه ریزی مناسب لیگ  تعامل باشگاه ها و سرمربی تیم ملی و بالعکس و سیستم منسجم در مدیریت و مدیریت اداری تیم ملی نیازمندیم که با حضور کی‌روش بخش اصلی این پازل شکل گرفت اما نباید از قسمت های دیگر غافل شد.

وی گفت: شخصیت و دانش کی‌روش و همکارانش به علاوه افتخارات زیادی که در کارنامه این سرمربی سرشناس وجود دارد، می تواند فوتبال ایران را به عنوان غول خفته آسیا بیدار کند و غرور و سربلندی را در این رشته پرطرفدار به ایرانیان هدیه کند.

ساکت ادامه داد: همه اینها به شرطی است که همانطور که برای آوردن یک مربی بزرگ نامدار یک عزم ملی و یک تلاش همه جانبه از سوی دستگاه های ذیربط و رسانه ها صورت پذیرفت این عزم در سطوح دیگربرای موفقیت تیم ملی ادامه داشته باشد و بتوانیم خواسته ها و امکانات مورد نیاز کادر فنی را بر آورده کنیم.

وی تصریح کرد: از همه رسانه ها که تاکنون سهم انکارناپذیرشان در تحولات و پیشرفت فوتبال را نشان داده اند خواهش می کنم که با حمایت های منطقی خود اجازه ندهند تا سرنوشت این کادر فنی به چند نتیجه گره خورده شود. هدف رسیدن به جام جهانی برزیل است که این خواسته از عهده کی‌روش به همراه بازیکنان توانمندی که داریم بر می آید به شرط آنکه آرامش و تمرکز را از آنان نگیریم.

ساکت گفت: رسانه ها باید چهره مناسبی از فوتبال کشورمان را برای کی‌روش و کادر فنی جدید ترسیم کنند نه اینکه در یک برنامه تلویزیونی او را دعوت کنیم و از ناخن انداختن برای آزمایش دوپینگ و دیگر مسائل سخیف اینچنینی سخن به میان آوریم.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز