اطمینان دارم حریفان استقلال امتیاز از دست می‌دهند

فکری: چاره‌ای جز شکست تراکتورسازی نداریم

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۹۳
فکری: چاره‌ای جز شکست تراکتورسازی نداریم
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تماشاگران استقلال برای بازی با تراکتورسازی تبریز به ورزشگاه آزادی بیایند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود فکری درباره بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز گفت: در درجه اول باید بدانیم که با حریف خوبی رو به رو خواهیم شد که فوتبال را درست بازی می‌کند. مقابله استقلال و تراکتورسازی، حتماً تماشاگران این مسابقه را به لحاظ کلاس و ارزش بازی راضی و خوشحال خواهد کرد. 

وی ادامه داد: تعدادی از بهترین نیرو‌های ما مصدوم هستند ولی خوشبختانه جانشین‌های خوبی برای هر کدامشان داریم و دچار مشکل نخواهیم شد. 

فکری افزود: من چون خودم تا همین اواخر برای استقلال بازی می‌کردم کاملاً شرایط بازیکنان را می‌شناسم. بازیکنان استقلال، وقتی ارضا و خوشحال می‌شوند که تماشاگران پرتعدادی، سکوهای آزادی را پر کنند، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین پاداش بازیکنان استقلال فریادهای از سر شوق و هیجان استقلالی‌ها است. ما به پاختاکور چهار گل زدیم،‌ یعنی باید چهار بار شاهد انفجار شادی تماشاگران می‌بودیم. قدرت ساق‌ها و توان هنری همه بازیکنان بستگی به حضور و رضایت تماشاگران دارد. پس از فتح شهر‌آورد هفتادم، ‌انتظار بیشتری از هواداران داشتیم و داریم. اجازه بدهید به عنوان کسی که توسط همین تماشاگران به درجات بالایی رسیده‌ام بگویم که انتظار بیشتری دارم. 

وی گفت: ما داریم خوب بازی می‌کنیم و نیاز داریم از تایید حضور استقلالی‌ها برخوردار باشیم. استقلال همیشه در جمع استقلالی‌ها،‌ بهتر بازی کرده است. یعنی تماشاگران، نیمی از قدرت واقعی ما هستند. این حقیقت، روز بازی با پاختاکور و روز دربی هم آشکار شد. من از طرف همه تیم استقلال، از آنها که زیر باران هم تنهایمان نگذاشتند و تا دقیقه 4+90 یکسره تیم خودشان را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

فکری، استقلال را برنده بازی با تراکتورسازی می‌داند و به خاصیت فینال‌گونه، 6 بازی باقی مانده اشاره می‌کند. حرف آخر او این است: ما باید برنده شویم، حریفان ما، حتماً امتیاز از دست می‌دهند. در فوتبال، تیمی که خوب تمام کند و تیمی که استقامت بیشتری داشته باشد موفق‌تر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز