باید از تمام نیروهای بالقوه استفاده کنیم

محمد نبی: حضور کی‌روش فضای مثبتی را در فوتبال ایجاد می‌کند

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲:۰۰
کد خبر: ۳۴۴۱۳
محمد نبی: حضور کی‌روش فضای مثبتی را در فوتبال ایجاد می‌کند
دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون و روسای فوتبال استان های کشور در آخرین روز فروردین ماه خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری نشست هیات رییسه گفت: نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال به همراه روسای هیات های استان ها طی روز های 30 و 31 فروردین ماه به میزبانی استان فارس برگزار می شود. بر همین اساس در روز 30 فروردین ماه نشست هیات رییسه فدراسیون در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال در سال 89 و همچنین بحث و بررسی درخصوص آیین نامه جدید کمیته داوران، انضباطی و اساسنامه هیات های فوتبال برگزار می شود.

وی افزود: سی و یکم فروردین ماه نیز نشستی با حضور روسای هیات های استان ها، روسای کمیته های مختلف فدراسیون و اعضای هیات رییسه درخصوص صدور کارت ملی فوتبال (عضویت اعضای جامعه فوتبال کشور در فصل91-90)، مدارس فوتبال، آکادمی فوتبال و آسیا ویژن، انتخاب نمایندگان هیات های فوتبال استان ها در مجمع سازمان لیگ برتر، انتخاب نمایندگان هیات های فوتبال استان ها در مجمع سازمان لیگ فوتسال، تشریح آیین نامه جدید کمیته انضباطی و همچنین اساسنامه هیات های فوتبال استان های کشور برگزار می شود.

دبیر کل فدراسیون در خصوص حضور کی روش و دستیارانش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش امروز برنامه های خود را به رییس فدراسیون ارائه کرد تا تصمیم گیری های لازم در خصوص برنامه هایش گرفته شود. معتقدم حضور افرادی مثل اوفارل، اویچ، استانکو، رایکوف و بلاژویچ در هر مقطعی نقش ویژه ای داشته است. قاعدتا حضور کارلوس کی‌روش و همکاران وی فضای مثبتی را در فوتبال ایران ایجاد می کند و فدراسیون فوتبال می بایست با دستیار یا دستیاران ایرانی که در کنار این گروه خارجی قرار می دهد و با استفاده از تجربیات و توان های بالقوه این افراد، بتواند هدایت سیستم خوبی را برای فوتبال کشور داشته باشیم و اساسا فوتبال با توجه به اینکه حد و مرز ندارد و نیازمند این است که با فراگیری از تخصص متخصصین در امر فوتبال و با ایجاد فرصت ها و بهره گیری از آن به نفع فوتبال کشور و آینده جوانان در باشگاه ها و تیم های ملی و تربیت بازیکنان نخبه، استفاده بهینه کنیم.

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون در خصوص انتخاب و یا انتصاب برخی از افراد در فوتبال کشور گفت: فدراسیون فوتبال رییس و هیات رییسه دارد و مجموع انتخابات یا انتصاباتی که صورت می گیرد بر اساس نیاز های بخش های مختلف انجام می گیرد و قاعدتا سلیقه در این موضوع حاکم نیست و بیشتر موفقیت و رشد فوتبال مد نظر است.

وی تصریح کرد: اساسا نظراتی که دوستان ما قطعا به عنوان دلسوزی در بخش ها و یا ارگان های مختلف مطرح می کنند برای فوتبال و موفقیت آن است اما چه بهتر که مطالب در جلسات کارشناسی مطرح شود. به هر صورت مربی حرفه ای و یک کادر حرفه ای را استخدام کرده و یکی از شرایط این مربیان حرفه ای این است که در انتخاب سرپرست به صورت موقت یا دائم کسب نظر شود و قاعدتا توسط رییس فدراسیون این نظر خواهی صورت گرفته شده و سرپرست مورد نظر فعلا فعالیت خود را با تمرکز و هماهنگی با بخش اجرایی فدراسیون انجام می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز