با کسانی که تبانی کنند، برخورد می‌کنیم

عزیز محمدی: به مایلی کهن اطلاعات غلط داده اند!

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۹:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۲۳
عزیز محمدی: به مایلی کهن اطلاعات غلط داده اند!
رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: فکر نمی کنم ادعای آقای مایلی کهن درست باشد و احساس می کنم به ایشان درباره مبلغ قرارداد کی‌روش اطلاعات غلط داده‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: 26 اردیبهشت ماه نمایندگان فیفا برای بازرسی از امکانات ورزشی ما به ایران می آیند تا بعد از پایان بازرسی، سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

وی ادامه داد: مسوولان تلاش می کنند تا تمام امکانات مهیا شود تا در ورزشگاه، جایگاه تماشاچیان و جایگاه خبرنگاران و... هیچ کم وکاستی نباشد؛ البته تلاش دوستان براین است که از لحاظ امکانات همه موارد را از سال گذشته بهتر کنند.

عزیز محمدی افزود:جلسه خوبی با کی‌روش داشتیم وی از برنامه ریزی های ما راضی بود و در دو سه مورد اختلاف نظر داشتیم که همه چیز به صورت توافقی حل شد.

عزیز محمدی در مورد اعتراض به تصمیمات داوری گفت: هیچ جای دنیا به داوری اعتراض نمی کنند، در تمام دنیا داوران اشتباه می کنند. کادر فنی تیم ها باید این را بدانند که علیه داوری اعتراض نکنند. ما برای این اعتراض ها جریمه در نظر گرفته ایم، کادر فنی تیم ها باید بدانند که بعد از اشتباه داوری نباید با حرکات زشت و زننده به داور هجوم بیاورند.

وی در مورد بحث تبانی میان بازیکنان فوتبال گفت: اگر به ما گزارشی ارائه شود که بازیکنی برای این که تیم مقابل از لیگ برتر سقوط نکند با آنها تبانی کرده حتما برخورد می کنیم.

عزیزمحمدی در مورد قرارداد مالی کی‌روش گفت: من دقیقا نمی دانم که قرار داد کارلوس کی‌روش چقدر است ولی فکر نمی کنم ادعای آقای مایلی کهن درست باشد و احساس می کنم به ایشان درباره مبلغ قرارداد کی‌روش اطلاعات غلط داده اند.

وی درباره مذاکره فدراسیون فوتبال با حمید استیلی برای حضور در تیم امید نیز گفت: از آنجایی که خانواده استیلی به دنبال از دست دادن فرزند خود داغدار هستند، وی تمایلی به هدایت تیم امید ندارد.




نظر شما