شرمنده هواداران شدیم

کمالوند: شرایط بازی حکم به پیروزی سپاهان نمی‌داد

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۴۱
کمالوند: شرایط بازی حکم به پیروزی سپاهان نمی‌داد
سرمربی تیم تراکتورسازی پس از شکست خانگی مقابل سپاهان گفت: نتوانستیم در این بازی برنامه هایمان را اجرا کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی ضمن تمجید از عملکرد سپاهان، از این تیم به عنوان نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و اظهار داشت: پیروزی را به تیم سپاهان تبریک می گویم اما فکر می کنم شرایط بازی طوری نبود که حکم به برتری تیم حریف بدهد. در این بازی باردیگر هواداران ما را شرمنده کردند و از همه آنها تشکر می کنم.

کمالوند افزود: آنطور که برای این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم، نتوانستیم برنامه هایمان را به پیش ببریم و اجرا کنیم. سپاهان یک تیم حرفه ای است اما ما هم توانستیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم و در اواخر بازی یک توپ را هم به دیرک دروازه کوبیدیم. تغییرات تاکتیکی مان در نیمه دوم جواب داد و بازی را در اختیار گرفتیم. حتی توانستیم خیلی زود به گل برسیم اما گل هایی که دریافت کردیم نشان داد که فوتبال می تواند آبستن هرگونه اتفاقی باشد.

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به اینکه کماکان برای قرار گرفتن در بین سه تیم نخست امید دارند، تصریح کرد: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا همچنان امید و شانس داریم. این شکست یک اتفاق تلخ بود که سعی می کنیم در بازی های باقی مانده تا پایان فصل این اتفاق باردیگر رخ ندهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز