صبایی‌ها برای موفقیت بسیج شده بودند

مرفاوی: بازیکنانم در باد پیروزی مقابل سپاهان خوابیدند

۱۳۹۰/۰۱/۲۷ - ۰۱:۰۶:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۶۰
مرفاوی: بازیکنانم در باد پیروزی مقابل سپاهان خوابیدند
سرمربی تیم مس کرمان گفت: می‌توانستیم تیم صبای قم را شکست بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صمد مرفاوی سرمربی تیم مس کرمان در صحبت های خود پس از تساوی مقابل صبای قم اظهار داشت: در کل بازی را در اختیار داشتیم و فقط یک اشتباه بازیکن خودی باعث شد تا گل تساوی را دریافت کنیم.

وی افزود: صبا شرایط بسیار سختی را داشت و بازیکنانش را برای این بازی بسیج کرده بود که بتواند حداقل امتیاز را بگیرد. ما هم با توجه به این که هفته قبل سپاهان را شکست داده بودیم احساس کردیم که بازیکنان ما دچار غرور شده اند و به همین دلیل  طی چند روز گذشته از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده می کردیم.

مرفاوی در ادامه گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را به ثمر رساندیم و در اواسط نیمه اول بازی، بازیکنان ما توپ را از دست دادند و به نظرم ضعف در یارگیری و اشتباه بچه گانه یکی از بازیکنانمان سبب شد تا گل مساوی را دریافت کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان به شرایط  فنی تیم صبای قم هم اشاره کرد: تیم صبا با بازیکنان قد بلندی که در اختیار داشت به تیم ما فشار آورد. ما توانستیم تیم صبا را کنترل کنیم و برنامه هایشان را خنثی کنیم و اگر بازیکنان ما  از موقعیت های خود استفاده می کردند می توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم.

وی در مورد  کسب سهمیه آسیایی گفت: هنوز امیدوار هستیم که جزو سه تیم برتر  باشیم و بتوانیم به مسابقات آسیایی راه یابیم و تلاشمان را تا آخرین لحظه انجام می دهیم.

مرفاوی در پایان اظهار داشت: داوری خوب بود و من هیچ اعتراضی به عملکرد داوران ندارم و فقط در یک مورد به ضرر ما تصمیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز