برای کسب ۲ جام هنوز شانس داریم

نورمحمدی: دایی با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۸۷
نورمحمدی: دایی با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد
مدافع تیم فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم تعطیلات باعث شود که تیم ما به مرز آمادگی صد در صد برسد.

علیرضا نور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا عنوان کرد: تیم ما از باخت های متوالی دچار افت روحی شده بود و تنها به فکر خروج از بحران نتیجه گیری بودیم. خوشبختانه این اتفاق با بازگشت علی دایی رخ داد و توانستیم پس از هفته ها دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: متاسفانه شکست ها سبب شد تا بازیکنان تیم نتوانند تمرکز کافی برای اجرای دستورات تاکتیکی داشته باشند. مربیان نقاط قوت و ضعف حریفان را قبل از هر بازی یادآور می شدند، ولی بازیکنان به دلیل روحیه پایین و استرس ناشی از باخت ها نمی توانستند فعل خواستن را صرف کنند.

این بازیکن درخصوص اتفاقات اخیر پرسپولیس یادآور شد: علی دایی با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد و فقط به فکر کسب نتایج مطلوب و شادی دل طرفداران تیم است. او از نظر روحی خیلی روی تک تک بازیکنان‌ کار کرد و اگر بدشانسی نبود، تیم ما کارش به بحران نمی کشید. متاسفانه بازیکنان ما در زدن ضربات به توپ خیلی عجله می کردند و از این بابت خیلی در بازی ها لطمه خوردیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه روحیه بازیکنان با پیروزی برابر تیم سایپا بالا رفته و همه عزم خود را جزم کرده ایم تا در اردوی ترکیه همان تیم آغاز فصل شویم. پرسپولیس با توجه به وضعیت جدول رده بندی لیگ برتر هنوز شانس دارد و می تواند برای کسب دو جام در فصل جاری بجنگد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز