نماینده اراک از روی نوشته هایش روخوانی می‌کرد

مربی نفت: نمایندگان تهرانی مجلس باید به داد فوتبال پایتخت برسند

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۲:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۴۷
مربی نفت: نمایندگان تهرانی مجلس باید به داد فوتبال پایتخت برسند
مربی تیم فوتبال نفت گفت: از نمایندگان تهرانی مجلس درخواست دارم که اجازه انتقال نفت به اراک را ندهند؛ زیرا این مساله می تواند منجر به نابودی فوتبال پایتخت شود.

ناصر فریادشیران مربی تیم فوتبال نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: برنامه 90 را بیشتر مردم در داخل و خارج از کشور دیدند و باید از آقایان ضرغامی، پورمحمدی و فردوسی پور بابت تهیه چنین برنامه ای تشکر کنم.

وی افزود: همه نمایندگان مجلس نیز این برنامه را تماشاکردند و مشخص شد که رای مردم درباره انتقال یک تیم از شهری به شهر دیگر چگونه است.آقای لطفی نماینده مردم اراک که در برنامه حضور داشت، اطلاعاتش نسبت به فوتبال ضعیف بود و از روی مطالبی که آماده در کنار خود داشت، فقط روخوانی می کرد. در مقابل آقای یوسف نژاد که سابقه فعالیت در ورزش کشور را نیز دارد، اطلاعات خوبی را از خود بروز می داد.

مربی نفت ادامه داد: فکر می کنم آقای لطفی اصلاً به سایت ها مراجعه نمی کند؛ زیرا مدیرعامل باشگاه ما چندی پیش اعلام کرد که باشگاه نفت فقط 4میلیارد و 300میلیون تومان در طول فصل هزینه کرده و یک میلیارد نیز صرفه جویی داشته است. نمی دانم نماینده اراک به چه دلیل می گفت که تیم ما پر هزینه بوده است. بحث من لطفی نیست، بحث من بر سر موضوع است. میزان، رای ملت است و باید به رای مردم احترام گذاشت.

فریادشیران گفت: اگر کنفدراسیون آسیا متوجه این قضیه شود، حتی ممکن است با تعلیق مواجه شویم. از آقای لاریجانی رییس مجلس و اعضای فراکسیون ورزش  درخواست می کنم اجازه چنین تصمیمی را ندهند. من نمی دانم چرا دو نماینده اراک اصرار دارند که نفت تهران به شهرشان منتقل شود و بهتر است دست از سماجت خود بردارند؛ چراکه مردم با رای خود جواب آنها را دادند.

وی عنوان کرد: حتی حاضرم با کمترین پول به همیاری اراک کمک کنم تا به لیگ برتر صعود کنم و امیدوارم این اتفاق هرگز نیفتد. در پایان از نمایندگان تهرانی مجلس درخواست دارم که اجازه انتقال نفت تهران را ندهند؛ زیرا این مساله می تواند منجر به نابودی فوتبال پایتخت شود.

نظر شما