اشتباهات داوری نبود، بیشتر گل می‌زدیم

خردبین: چسبیده به پرسپولیس نیستم/دایی نظری روی صادقی ندارد

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۲۰:۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۳۰
خردبین: چسبیده به پرسپولیس نیستم/دایی نظری روی صادقی ندارد
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ملوان را باید با گل‌های بیشتری شکست می‌دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود خردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره بازی روز گذشته برابر ملوان انزلی اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی انجام داد ولی باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. بازیکنان ما در وضعیت ایده آلی بسر می برند و برد سپاهان، فولاد و ملوان دلیل این مدعاست.

سرپرست پرسپولیس در مورد حضور هواداران گفت: هواداران بار دیگر نشان دادند که پرسپولیس با حمایت آنها هیچ مانعی را برای قهرمانی پیش روی خود نمی بیند اما حضور و حمایت هواداران گل های بیشتری را طلب می کرد و ما باید جواب محبت های آنها را به بهترین شکل می دادیم اما فشردگی بازی ها و خستگی بازیکنان این نتایج را به حداقل رساند.

خردبین درباره داوری افزود: اگر اشتباهات سهوی داور نبود، ما علاوه بر ضربات متعدد پنالتی و نتیجه بازی، هادی نوروزی را نیز از دست نمی دادیم. مهاجم تاثیرگذار ما به دلیل اشتباه سهوی علیرضا فغانی آخرین بازی جام حذفی را در انزلی از دست داد.

وی در مورد حضور مدافع تیم استقلال در جمع سرخپوشان تصریح کرد: جذب بازیکن نظر سرمربی و کادر فنی است اما تا آنجا که من در جریان هستم، علی دایی هیچگاه نظری در مورد این بازیکن ندارد. از سوی دیگر امیرحسین صادقی مصاحبه مورد نظر را تکذیب کرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره برخی صحبت ها و مسائل حاشیه ای گفت: من در تیم پرسپولیس زحمت زیادی کشیده ام و در اصل این تیم مال من است، نه اینکه بخواهم خودم را تحمیل کنم. من چسبیده به باشگاه و تیم نیستم چرا که من عضوی از این باشگاه محسوب می شوم.

خردبین گفت: برخی افراد به دنبال مطرح کردن خودشان هستند و به همین جهت با صحبت های بیهوده می خواهند خودشان را در محافل ورزشی مطرح کنند. من از روز اول در این تیم بوده ام و در اصل تاریخ پرسپولیس هستم. ضمن اینکه مردم بهترین قاضی در این خصوص هستند. متاسفانه عده ای نان را به نرخ روز می خورند و هر از گاهی با ایجاد مسائلی خودشان را مطرح می کنند.

نظر شما