پس از انتقال استیل آذین مطرح شد

هدایتی: فضای معنوی سمنان روی تصمیم گیری‌مان تاثیرگذار بود

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۲۰:۳۳:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۲۱
هدایتی: فضای معنوی سمنان روی تصمیم گیری‌مان تاثیرگذار بود
مالک باشگاه استیل آذین قرار گرفتن شهر سمنان میان دو حرم حضرت معصومه و امام رضا(ع) را عامل اصلی انتخاب این شهر برای انتقال تیمش به آن دانست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرغم اینکه چندین استان خواهان انتقال باشگاه استیل آذین به شهرها و مراکز خود بودند، صبح امروز حسین هدایتی با سفر به استان سمنان در جلسه ای با استاندار سمنان، کواکبیان نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان سمنان، رییس اتاق بازرگانی و صنایع، رییس انجمن مدیران صنایع و بخش خصوصی و مدیر کل تربیت بدنی این استان شرکت کرد و در پایان با درخواست آنها برای انتقال باشگاه استیل آذین به این استان موافقت کرد.

هدایتی در پایان این جلسه گفت: استقبال خوب و پرشور مسوولان استان سمنان، مردم خونگرم این استان و همچنین رویکرد رسانه های ورزشی این منطقه در خصوص این انتقال جالب توجه و قابل تحسین بود.

وی ادامه داد: استیل آذین به عنوان نماد خصوصی سازی متعلق به یک منطقه و شهر خاص نیست بلکه متعلق به همه جای این مملکت و تمامی فوتبالدوستان ایران زمین است و امروز با انتقال این تیم به استان سمنان قصد داریم از حمایت ها و پتانسیل های این مردم خونگرم و دوست داشتنی استفاده کنیم تا دوباره به لیگ برتر بازگردیم.

هدایتی افزود: انتخاب استان سمنان جنبه معنوی هم برای ما داشت چراکه این استان به نوعی بین‏الحرمین است و میان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و حرم پاک و باصفای علی بن موسی الرضا(ع) قرار گرفته و در واقع یکی از استان های اصلی در مسیر زائران حرم رضوی است.

مالک باشگاه استیل آذین اظهار داشت: استقبال مدیران و مسوولان این استان و همچنین مردم این شهر و پتانسیل بالایی که در این منطقه وجود داشت ما را بر آن داشت تا از میان پیشنهادهای رسیده استان سمنان را انتخاب کنیم. البته ما کارخانه ای نیز در اینجا داریم که وجود این مرکز صنعتی در این شهر هم مزید بر علت شد.

هدایتی با قطعی دانستن این انتقال گفت: جا دارد از سایر استان ها و شهرهایی که خواهان انتقال استیل آذین شده بودند تشکر کرده و پوزش بخواهم و باید اشاره کنم که برخی پیشنهادها واقعا خوب و ایده ال بودند اما پس از بررسی جمیع جهات و البته در نظر گرفتن فضای معنوی این استان و محل قرار گیری اش در مسیر زیارت حرم امام هشتم (ع) این تصمیم را گرفتیم. اینکه برخی استان های دیگر هم خواهان این باشگاه نوپا و 5 ساله بودند برای ما بسیار ارزشمند است اما با بررسی های کامل و دقیق و انجام کار کارشناسی سمنان را انتخاب کردیم.

گفتنی است استیل آذین از این پس با مالکیت هدایتی و مدیرعاملی سعید آذری تحت عنوان استیل آذین سمنان به فعالیت های خود ادامه می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز