چراغ سبز مهاجم استیل‌آذین به پرسپولیس

غلامی: افتخارم است که زیر نظر استیلی کار کنم/ کی‌روش حق داشت خطم بزند

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۴:۳۷
کد خبر: ۵۷۵۸۴
غلامی: افتخارم است که زیر نظر استیلی کار کنم/ کی‌روش حق داشت خطم بزند
مهاجم فصل گذشته استیل آذین اعلام کرد که از 5 تیم لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده است.

مهاجم فصل گذشته استیل آذین یکی از گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس برای حضور در لیگ یازدهم محسوب می‌شود.

محمد غلامی درباره آینده خود برای حضور در لیگ یازدهم به خبرنگار ورزشی برنا گفت: با توجه به این که استیل آذین به لیگ دسته اول سقوط کرده، دیگر نمی خواهم در این تیم بمانم و مشکلی برای جدا شدن ندارم. از تیم های پرسپولیس، استقلال، ملوان انزلی، داماش گیلان و مس کرمان پیشنهاد دریافت کرده ام و اولویتم حضور در یکی از تیم های پرطرفدار تهرانی است.

غلامی که زمانی با حمید استیلی در استیل آذین کار می کرد، درباره این که اگر او مربی پرسپولیسی شود، آیا به این تیم می رود؟ نیز گفت: پرسپولیس یکی از تیم های محبوب کشور است و از آنجایی که با استیلی کار کرده ام، برایم افتخار است که زیر نظر حمیدخان کار کنم.

بازیکن استیل آذین درباره پرسپولیسی شدن علی کریمی که زمانی در استیل آذین با یکدیگر همبازی بودند، نیز اظهار داشت: از این که کریمی دوباره به فوتبال ایران برگشته خوشحال هستم. هر تصمیم که بگیرم به عنوان یک برادر بزرگتر با علی مشورت می کنم. حتی در اردوهای تیم ملی هم اتاقی هستیم و کمک زیادی به من کرده است.

غلامی درباره خط خوردنش توسط کارلوس کی‌روش برای حضور در اردوی اتریش گفت: در تهران اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و کار کردن زیر نظر کی‌روش لذت بخش است. البته به او حق می دهم که مرا خط بزند. مطمئنا تیمی که به لیگ یک سقوط می کند، در تصمیمات سرمربی اثر می گذارد و امیدوارم که در اردوهای بعدی تیم ملی حضور داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز