انتقاد رییس فعلی کمیته انضباطی از رییس قبلی

حسن زاده: آقای شریفی چرا در زمان خودتان به رای پرونده گسترش فولاد ایراد نگرفتید؟

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۴:۴۰
کد خبر: ۶۲۸۵۴
حسن زاده: آقای شریفی چرا در زمان خودتان به رای پرونده گسترش فولاد ایراد نگرفتید؟
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارات رییس قبلی این کمیته مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده درباره پرونده گسترش فولاد تبریز توضیحاتی را ارائه داد.

رییس کمیته انضباطی در خصوص پاسخ قانونی پرونده گسترش فولاد گفت: باید بگویم اگرچه این پرونده و پرونده هایی از این دست، دست مایه خبرهایی برای برخی از رسانه ها شد و زمانی اتفاقی افتاده که بنده مسئولیتی نداشتم و می توانستم با یک پاسخ که به بنده ربطی ندارد و دوران من نبوده آن را از سر بگذرانم، اما به همراه همکاران در کمیته انضباطی در جلسات متعدد این پرونده را دنبال کردیم و به این نتیجه رسیدیم که رای صادر شده و در موعد مقرر به آن اعتراض شده و کمیته استیناف پس از بررسی رای کمیته انضباطی را تایید کرده و این معنی اش قطعی بودن رای است. بعد از این قطعی شدن رای، باشگاه گسترش فولاد طبق ماده 29 تقاضای تجدیدنظر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی کرد و در مرحله تجدیدنظر خواهی و اعاده دادرسی نیز حکم بدوی تایید شد و اعتراض به آن وارد نیست.

وی افزود: این چرخه قضایی پرونده است که از نظر ما اعتبار دارد و بدان معناست که کار پرونده گسترش فولاد و نساجی و ماجراهای آن در ارکان قضایی فدراسیون بسته شده است. اگر بعد از این سه مرحله اقداماتی کرده اند، رایزنی کرده اند و مسوولان ورزش هم اظهارنظر کرده اند و دستوراتی داده اند و مطبوعات اسناد و مدارکی را که از سوی مدیران باشگاه فولاد گسترش به چاپ رسانده اند، هیچ ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد.

حسن زاده در ادامه گفت: اگر هم شنیده شده که شریفی رییس قبلی کمیته انضباطی در گفتگو با یک سایت درباره ماجرای این پرونده اظهارنظرهایی نظیر این که گفته اند حق به نفع تیم تبریزی بود، نظر شخصی ایشان این است، اما در این باره باید بگویم اولا چرا همین نظر را در همان موقع به عنوان بالاترین مقام کمیته انضباطی مکتوب در پرونده درج نکردید؟ ثانیا چرا علی رغم اینکه با امضای حداقل سه نفر از اعضای کمیته انضباطی که یکی از آن سه نفر رییس یا معاون خواهد بود رای صادر شده در کمیته انضباطی قابل اعتبار است؟ چرا شما به عنوان رئیس كمیته به آن رای اشكال نگرفتید؟ در حالی که باید طبق بند 5 ماده 5 ، از اختیاری كه رییس كمیته انضباطی دارد استفاده می کردید و آن را اعمال می كردید و حق را به حقدار می دادید. سوم اینكه وقتی اعتراض تجدید نظر خواهی واصله جهت ارجاع به كمیته استیناف می فرستادید چرا به عنوان رییس كمیته انضباطی ،كمیته محترم استیناف را از حقانیت تیم معترض مطلع نکردید؟

وی در ادامه عنوان کرد: البته با تمام احترامی كه برای زحمتكشان فوتبال از جمله شریفی قائلم، باید بگویم كه خدشه وارد كردن رایی كه در زمان ایشان توسط همكارانشان صادر شده اگر اهانت به مجموعه كمیته انضباطی زمان ایشان نباشد ، حداقل به معنای تضعیف جایگاه خودشان هم بوده است. اگر جناب شریفی در آن پرونده مدارك و مستنداتی را دیده است كه به روشن شدن حقایق كمك می كند در اختیار كمیته استیناف و سایر مسوولین قرار دهد، و الا صحبت اجمالی در این باره جز دردسرسازی فایده ای ندارد.

سرپرست كمیته انضباطی در پایان گفت : ضمنا در راستای تسویه حساب باشگاه ها با طلبكاران ، كمیته انضباطی اقداماتی انجام داد كه وصول مطالبات در دستور كار برخی از باشگاه ها قرار گرفت که جا دارد از باشگاه هایی كه تمام یا بخشی از مطالبات خود را پرداخت كرده اند تشكر و قدردانی به عمل آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز