نگاهی به وضعیت تیم‌های لیگ‌برتری در فصل نقل‌وانتقالات-۵

فولاد خوزستان؛ حفظ آقای گل و جذب جوانمردترین ورزشکار جهان

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۷:۴۰
کد خبر: ۶۲۹۰۲
فولاد خوزستان؛ حفظ آقای گل و جذب جوانمردترین ورزشکار جهان
تیم فوتبال فولاد خوزستان توانست در فصل نقل‌وانتقالات آقای گل لیگ برتر را در ترکیب خود حفظ کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حالی که فصل نقل و انتقالات لیگ برتر یازدهم از روز شنبه بیست و یکم خردادماه آغاز شده و یک ماه از زمان مقرر برای ثبت قراردادها گذشته است، تیم های حاضر در مسابقات همچنان به مذاکره و عقد قرارداد با گزینه های مورد نظر خود ادامه می دهند.

باشگاه فولاد خوزستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و در یک ماه گذشته با بازیکنان مورد تایید فصل پیش تمدید قرارداد کرده و با بازیکنانی که مدنظر کادر فنی نبوده اند تسویه حساب نموده و چند بازیکن جدید را نیز جذب کرده است.

این در حالی است که مذاکره با چند گزینه داخلی دیگر نیز هم اکنون در جریان است که نتیجه آن به زودی مشخص می شود و دو بازیکن برزیلی نیز قرار است در اردوی خارجی فولاد در ترکیه حضور پیدا کنند و مورد ارزیابی کادر فنی تیم فولاد خوزستان قرار گیرند تا در صورت تایید نهایی به عضویت این تیم درآیند.

امید خورج، آرش افشین، رضا نوروزی آقای گل لیگ برتر، مهدی مومنی، مهرداد جماعتی، آندره رینالدو، کاوه رضایی، عبدالکریم شاوردی، بختیار رحمانی، ایوب والی، عبدالله ممبینی، علیرضا سلیمی و جلال کاملی مفرد فصل آینده نیز در همین تیم توپ می زنند.

امین متوسل زاده مهاجم فصل گذشته راه آهن شهرری که جایزه جوانمردترین ورزشکار سال جهان را به دست آورد، عبدالله کرمی از تیم شاهین بوشهر، سروش رفیعی از مقاومت سپاسی شیراز، امید خالدی بازیکن فصل گذشته نیروی زمینی تهران، حکیم نصاری از نفت مسجدسلیمان، امیر شرفی از استقلال اهواز، عباس یحیی بیگی از تیم همیاری اراک، خیرالله ویسی از تیم مقاومت تهران و حسن رودباریان از راه آهن شهرری بازیکنان جدید فولاد خوزستان هستند.

مجید جلالی سرمربی، سعید جوشش، نعیم سعداوی و کوروش بختیاری زاده مربیان و جهانبخش داراب ‌پور مربی دروازه بانان فولاد خوزستان نیز قرارداد خود را با باشگاه فولاد تمدید کرده اند و آلفردو فرینا مربی بدنساز پرتغالی هم به این جمع اضافه شده است.

خالد شحیطاوی، باکاری دیاکیته، سیامک سرلک، میثاق معمارزاده، جابا مجیری، رضا معقولی، سعید رمضانی، علی حمودی، میثم خسروی و چند تن از بازیکنان رده امید حاضر در فهرست تیم فولاد خوزستان در فصل گذشته نیز بازیکنان جدا شده از این تیم هستند.

رضا نوروزی و آرش افشین مهاجمان آماده این تیم نیز در فولاد ماندنی شدند.

فولاد امروز برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی ترکیه خواهد شد.

بازیکنان جذب  شده

بازیکنان جدا شده

گزینه‌های طرف مذاکره

درآستانه جدایی

 متوسل زاده
کرمی
رفیعی
خالدی
نصاری
شرفی
یحیی بیگی
ویسی
رودباریان

شحیطاوی
دیاکیته
سرلک
معمارزاده
مجیری
معقولی
رمضانی
حمودی
خسروی

دو بازیکن برزیلی

-

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز