بازیکنان ملوان از عمد روی زمین نمی‌افتادند

استیلی: شعار هواداران کمی زود بود/ مهاجمان پرسپولیس اختلافی با هم ندارند

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۶:۳۷
کد خبر: ۶۷۹۸۵
استیلی: شعار هواداران کمی زود بود/ مهاجمان پرسپولیس اختلافی با هم ندارند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به هواداران حق می دهم که ناراحت باشند و به نظرم شعارهایشان کمی زود بود.
به گزارش سرویس ورشی برنا، حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از تساوی مقابل ملوان انزلی در رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: بازی با ملوان نخستین دیدار ما بود که در میادین رسمی انجام می دادیم و تازه از دوران بدنسازی خارج شده ایم و به همین دلیل کارمان دشوار بود. بازیکنان ملی پوش را 3 روز است که در اختیار داریم و کمی ناهماهنگی میان نفرات وجود دارد.

وی ادامه داد: ملوان یکی از تیم های دونده و جوان لیگ است که فصل پیش تا فینال جام حذفی هم رسیده بود. در هر دو نیمه فرصت های زیادی را خلق کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم اما افسوس که برنده نشدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شعار تماشاگران اظهار داشت: به هواداران حق می دهم که ناراحت باشند و به نظرم شعارهایشان کمی زود بود. یکی دو بازیکن نتوانستند انتظاراتمان را برآورده کنند و در حد خودشان نبودند. احتیاج به زمان داریم تا به هماهنگی برسیم و با این حال از همه هوادارانی که تا دقیقه 96 ما را تشویق کردند، تشکر می کنم.

استیلی در مورد عملکرد علی کریمی تصریح کرد: علی بازی فوق العاده ای انجام داد و برنامه هایی که از او خواسته بودیم را به خوبی در زمین پیاده کرد. کریمی در نیمه دوم شعاع حرکتی بیشتری داشت و در زمین حریف چندین مرتبه خودی نشان داد. در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و اگر از فرصت هایمان بهره می بردیم،برنده می شدیم. 

استیلی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر این که آیا بازیکنان ملوان وقت تلف می کردند و مصدومیت هایشان طبیعی بود، اظهار داشت: فکر نمی کنم بازیکنان ملوان از عمد خودشان را روی زمین می انداختند و اگر این گونه بود داور با انزلی‌چی‌ها برخورد می کرد. از آنجایی که دوران بدنسازی تازه به اتمام رسیده، بازیکنان دچار گرفتگی عضلات می شوند و این اتفاقات رخ می دهد.

سرمربی پرسپولیس در مورد غیبت جواد کاظمیان گفت: از آنجایی که کاظمیان در اردوی ترکیه حضور نداشت و با شرایط خوبش کمی فاصله دارد، ترجیح دادیم از او استفاده نکنیم. کاظمیان با انجام تمرینات بیشتر می تواند به شرایط آرمانی برسد.

استیلی درباره شایعه اختلاف مهرداد اولادی و غلامرضا رضابی گفت: این بازیکنان مشکلی با یکدیگر ندارند و کمی ناهماهنگی میان بازیکنان وجود دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز