درگیری تماشاگران پرسپولیس و ملوان طبیعی بود

عزیزمحمدی: قلعه نویی قبول کرد که سقف را رعایت نکرده است!

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۸۱۰۹
عزیزمحمدی: قلعه نویی قبول کرد که سقف را رعایت نکرده است!
رییس سازمان لیگ درگیری لفظی شدید هواداران پرسپولیس و ملوان را مختصر و ناچیز عنوان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عزیزالله محمدی با اشاره به اینکه هنوز کارت مربیگری برای امیر قلعه نویی صادر نشده، گفت: دیشب قلعه نویی با مجوز موقت روی نیمکت نشست. البته ما پس از اصلاح قرارداد براساس سقف سازمان لیگ و همچنین تعهدی که سردار جعفری درباره رعایت سقف قرارداد در باشگاه تراکتورسازی تبریز برای همه مربیان و بازیکنان این تیم داده شد، برای امیر قلعه نویی گواهی موقت حضور روی نیمکت را صادر کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که "کارت مربیگری چه زمانی برای قلعه نویی صادر می شود؟" اظهار داشت: اصلاح قرارداد قلعه نویی براساس سقف قرارداد سازمان لیگ و همین‌طور تعهدنامه و تضمین نامه به صورت رسمی طی امروز و فردا به سازمان لیگ تحویل داده شود تا نسبت به صدور کارت مربیگری قلعه نویی اقدام شود.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که "چرا قلعه نویی براساس دعوت سازمان لیگ به محل این سازمان نرفت و به فدراسیون و دفتر مهدی تاج آمد؟" گفت: اتفاقا ایشان به جای خوبی آمد؛ چرا که مهدی تاج رییس ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاقی حرفه ای فوتبال است و در ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه ای فوتبال امیر قلعه نویی پاسخگوی سوالات ما شد و قبول کرد که سقف را رعایت نکرده و باید آن را رعایت کند و به همین دلیل قرارداد اصلاح شد و وی قبول کرد که قرارداد براساس سقف قرارداد سازمان لیگ تنظیم شود.

وی در پایان گفت: در بازی پرسپولیس و ملوان جو خوبی بر ورزشگاه حاکم بود و درگیری لفظی مختصری هم میان طرفداران پیروزی و ملوان در جایگاهی که هم نزدیک بودند پیش آمد که البته در فوتبال طبیعی است.

نظر شما