در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

قلعه‌نویی: همیشه خودم را برای سوالات جهت‌دار آماده می‌کنم/ تراکتور هنوز با ایده‌آل من فاصله دارد

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۷:۰۱:۱۴
کد خبر: ۶۹۲۰۳
قلعه‌نویی: همیشه خودم را برای سوالات جهت‌دار آماده می‌کنم/ تراکتور هنوز با ایده‌آل من فاصله دارد
سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: دیگر عادت کرده ام که در هر کنفرانس عده ای سوالات جهت دار بپرسند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به خبرنگار ورزشی برنا گفت: بازی خوبی را برابر ذوب آهن انجام دادیم؛ بچه ها مردانه جنگیدند هر چند در دقایقی از بازی ذوب آهن به شدت ما را تحت فشار قرار داد اما با دوندگی و جنگندگی بچه ها به اهداف خود رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد به سه امتیاز این بازی برسد گفت: ما برای لحظه لحظه مسابقه برنامه ریزی کرده بودیم، ضمن اینکه می دانستیم ذوب آهن به دلیل کمترین تغییرات در ساختار خود تیم پرقدرتی است اما با توجه به باخت در بازی اول روی بحث روحی و روانی تیم خیلی کار کرده بودیم.

وی درباره ساختار دفاعی تراکتورسازی در این بازی نیز گفت: در بازی اول مشکلات زیادی داشتیم اما خوشبختانه در این مسابقه به نظم در ساختار دفاعی خود رسیدیم. 

سرمربی تراکتورسازی درباره این جمله ابراهیم زاده که؛ «قلعه نویی به من گفت شانس آوردیم» گفت: البته تیم آقای ابراهیم زاده یکی از تاکتیکی ترین تیم های ایران است اما بنده گفته بودم ما در دقایقی از بازی شانس آوردیم و اینگونه نبود که تیم ما دست بسته باشد.

قلعه نویی درباره گلزنی اشپیتیم آرفی گفت: از اول هم گفته بودم که این بازیکن قابلیت های بالایی دارد و حتی در بازی اول هم می بایست گل می زد و اما مطمئن هستم که آرفی امسال جزو بهترین های لیگ خواهد بود.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه به برنا گفت: تراکتورسازی هنوز با ایده آل های من فاصله دارد اما این بازی نشان داد که می توانیم به موفقیت امیدوار باشیم.

این مربی درباره عملکرد سیاوش اکبرپور گفت: سیاوش خیلی خوب بازی کرد و جنگید که این مسئله نشان می داد که به روزهای اوج خود نزدیک است.

وی درباره توهین برخی تماشاگران ذوب آهن گفت: وقتی به اصفهان رسیدیم بنده در هتل بودم و توهینی نشنیدم و در استادیوم هم نشنیدم که کسی به من توهین کرده باشد.

سرمربی تراکتورسازی درباره اشتباه مسوولان در صدور کارت سرمربیگری اش گفت: خیلی زود متوجه شدم که روی کارتم به جای تراکتورسازی نام سپاهان درج شده و مسوولان بازی هم متوجه این مسئله شدند اما قرار شد بعد از بازی کارت را به آنها بدهم تا تعویض کنند.

قلعه نویی در انتها پیرامون طرح برخی سوالات خاص در کنفرانس خبری بازی شب گذشته گفت: مشکلی وجود ندارد، بنده همواره خودم را برای چنین سوالاتی آماده می کنم و اگر لازم باشد جواب بدهم جواب خواهم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز