/هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور/

شکست شاگردان دایی در خانه/ سپاهان، فولاد و داماش ۳ امتیاز گرفتند

۱۳۹۰/۰۵/۲۲ - ۰۳:۲۸:۰۱
کد خبر: ۷۰۱۵۶
شکست شاگردان دایی در خانه/ سپاهان، فولاد و داماش ۳ امتیاز گرفتند
تیم های داماش، سپاهان، فولاد و صبا مقابل رقبای خود به پیروزی دست یافتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال امشب 4 دیدار خود را پشت سر گذاشت تا با پایان یافتن دیدار دو تیم استقلال تهران و مس کرمان پرونده این هفته رقابت های لیگ برتر بسته شود.

در دیدارهای امشب تیم فولاد خوزستان از نفت تهران پذیرایی کرد و نیمه نخست رقابت این دو تیم با برتری نفت پایان یافت. مجتبی زارعی در دقیقه 37 برای نفت گلزنی کرد. در نیمه دوم این دیدار نیز فولادی ها تمام تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند و توانستند در دقیقه 48 توسط رضا نوروزی به گل برسند. این پایان کار نبود چراکه در دقایق پایانی فولاد بوسیله بختیار رحمانی به گل دوم هم دست یافت و سه امتیاز دیگر را ذخیره کرد.

دو تیم راه آهن و صبا نیز در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف یکدیگر رفتند. صبایی ها در نیمه نخست توانستند دو گل وارد دروازه تیم علی دایی کنند. عبدالکریم اسلامی در دقیقه 10 و اکبر صادقی در دقیقه 18 گل های صبا را در نیمه نخست به ثمر رساندند. در نیمه دوم نیز دو تیم بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاستند. شاگردان علی دایی برای جبران گل های خورده تلاش زیادی کردند اما موفق نشدند به گل دست یابند و بازی با پیروزی 2 بر صفر به سود صبا به پایان رسید.

فجر سپاسی شیراز نیز امشب میزبان داماش گیلان بود و در نیمه اول از حریف خود با یک گل شکست خورد. داماشی ها در دقیقه 38 نیمه نخست با گل علیرضا نظیف کار به برتری دست یافتند و این تک گل خود را تا پایان مسابقه حفظ کردند تا با 3 امتیاز به شهر خود بازگردند.

سپاهانی ها مقابل نفت آبادان به میدان رفتند و توانستند در نیمه اول به دو گل دست یابند و با پیروزی به رختکن بروند. عمادرضا در دقیقه 38 و جانواریو در دقیقه 45 بازیکنان خارجی سپاهان بودند که برای تیمشان گلزنی کردند. نیمه دوم این دیدار نیز دیدنی آغاز شد و نفتی ها برای جبران گل های خورده تلاش کردند و توانستند در دقیقه 54 توسط "فونیکه سی" بازیکن خارجی خود به گل دست یابند تا بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اصفهانی به پایان برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز