رییس کانون هواداران استقلال پس از آشتی کنان:

قرار شد فتح الله زاده تمام خواسته های ما اجابت کند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۴:۰۰
کد خبر: ۷۱۳
قرار شد فتح الله زاده تمام خواسته های ما اجابت کند
رییس کانون هواداران استقلال گفت: اختلافات خود را با فتح‌الله‌زاده کنار گداشتیم و قرار شده سرپرست موقت باشگاه استقلال تمام خواسته های ما را اجابت کند تا کانون نیز همچون گذشته در خدمت استقلال باشد.

سردار سعادتی رییس مستعفی کانون هواداران باشگاه استقلال تهران پس از برگزاری مراسم آشتی کنان با علی فتح الله زاده خویی و بازگشتش به جمع آبی پوشان به خبرنگار ورزشی برنا گفت:یکسری از بزرگترهای باشگاه استقلال تهران که در میان آنها چند پیشکسوت خوشنام نیز دیده می شدند مقدمات برگزاری این جلسه را فراهم کردند و ما و آقای فتح الله زاده به اختلافات خود پایان دادیم.

حالا با برگزاری مراسم آشتی کنان آیا سردار سعادتی همان مواضع انتقادی گذشته خود را نسبت به فتح الله زاده دارد؟!
رییس کانون هواداران استقلال در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: ما اختلافات را کنار گذاشتیم. قرار شده سرپرست موقت باشگاه استقلال تمام خواسته های ما را اجابت کند تا کانون نیز همچون گذشته در خدمت استقلال باشد. شاید جالب باشد که بدانید در جلسه ما در خصوص تمام انتقاداتی که به آقای فتح الله زاده مطرح بود صحبت شد و در نهایت به جمع بندی خوبی رسیدیم.

آیا دیگر فشاری روی کانون هواداران مبنی بر تشویق سرپرست موقت و انتقاد از کادرفنی استقلال نیست؟! سعادتی در این خصوص نیز گفت: خیر. ما روی تمام مسائل صحبت کردیم و قرار نیست خط مشی ما پس از این جلسه تغییر کند.

حالا که کانون هواداران و باشگاه استقلال در یک راستا حرکت می کنند آیا بازهم این اعتقاد وجود دارد که دو بازیکن استقلال در بازی با فولاد کم کاری کردند؟! رییس کانون هواداران استقلال در این خصوص اظهار داشت: بله. آن موضوعی که مطرح کردم کارشناسی شده بود و هیچ ارتباطی هم به اختلافات ما و آقای فتح الله زاده نداشت.

نظر شما