جلالی: امیدوارم سهم ما از بازی با استقلال پیروزی باشد

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۹:۰۳
کد خبر: ۷۲۷۴۴
جلالی: امیدوارم سهم ما از بازی با استقلال پیروزی باشد
سرمربی تیم فولاد خوزستان پیش از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: مسابقه با استقلال، بازی خوب و بزرگی خواهد شد و امیدوارم که سهم ما از این بازی پیروزی باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه تیم های فولاد و استقلال در سالن کنفرانس میهمانسرای فجر اهواز با حضور سرمربیان دو تیم برگزار و به سوالات نمایندگان رسانه های گروهی پاسخ داده شد.

مجید جلالی سرمربی فولاد خوزستان در این نشست گفت: ما در چهار بازی گذشته خود در مسابقات فصل جاری، بازی به بازی بهتر شده ایم و در بازی برابر ذوب آهن نیز بسیار عالی کار کردیم و در نظر داریم این روند را در دیدار مقابل استقلال نیز ادامه دهیم و ضمن اینکه بازی بهتری به نمایش می گذاریم. باخت برابر ذوب آهن را هم جبران و هر سه امتیاز دیدار با استقلال را از آن خود کنیم.

جلالی تصریح کرد: برنامه ریزی بسیار خوبی برای این بازی انجام داده ایم و خوشبختانه بازیکن محروم و مصدوم نیز نداریم و اطمینان دارم که مسابقه با استقلال، بازی خوب و بزرگی خواهد شد و امیدوارم که سهم ما از این بازی پیروزی باشد.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی در مورد دلیل بخشش جاسم کرار عراقی در آستانه دیدار با فولاد نیز گفت: از اینکه کمیته استیناف به چه دلیلی این بازیکن را بخشیده است اطلاعی ندارم اما اگر اشتباه نکنم این برای دومین بار است که کمیته استیناف این بازیکن را می بخشد و ما امیدواریم که این بخشش ها به بهینه سازی رفتارها منجر شود نه به ساده انگاری بازیکنان.

جلالی در جواب خبرنگار دیگری که به مشکل تمام کنندگی در خط حمله فولاد اشاره کرد نیز پاسخ داد: نمی توانیم بگوییم که تمام کننده نداریم چون ما تقریبا خط حمله فصل گذشته خود را که عنوان بهترین خط حمله مسابقات لیگ در فصل گذشته را به دست آورد حفظ کردیم ولی به هر صورت به زمان نیاز داریم تا به استانداردهای موردنظرمان برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان در ارتباط با تیم استقلال تهران نیز گفت: استقلال به مراتب تیمی پرمهره تر از فصل گذشته است و البته ما هم تیم بهتری نسبت به گذشته هستیم که این موضوع به جذابیت های بازی می افزاید و اطمینان دارم که بازی خوبی در پیش داریم و انشاالله که پیروز از میدان خارج شویم.

مجید جلالی در مورد نبود یک بازیکن خلاق در خط میانی فولاد نیز خاطرنشان کرد: به واسطه محدودیت های زیادی که در زمان نقل و انتقالات وجود داشت نتوانستیم آنطور که باید به خواسته هایمان جامه عمل بپوشانیم. البته باشگاه فولاد تمام تلاش خود را کرد و حتی به صورت مستقیم با بیش از پنجاه بازیکن وارد مذاکره شد ولی به هر صورت نتوانستیم به آنچه در نظر داشتیم برسیم و باید سعی کنیم بازیکنان جوان خودمان را به سطح موردنظر برسانیم و از آنها استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز