بوناچیچ: در مورد این بازی باید خیلی فکر کنم/از همان ابتدا به بازی بی اهمیت بودیم

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۲:۵۶
کد خبر: ۷۲۷۵۹
بوناچیچ: در مورد این بازی باید خیلی فکر کنم/از همان ابتدا به بازی بی اهمیت بودیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست تیمش مقابل نفت تهران گفت: انتظاری كه از یك بازی بد می‌رود، همانا نتیجه‌ای بد است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از باخت یك بر صفر مقابل نفت تهران در مورد بازی گفت: ما از ابتدای بازی اهمیت درستی برای این بازی قائل نشدیم و منطقی است كه تیم ما نتیجه لازم را از این بازی نگیرد.

بوناچیچ در ادامه با اشاره به این نكته كه ما در همه خطوط تیمی دچار مشكل بودیم، گفت: در نیمه دوم با توجه به تغییراتی كه در تیم دادیم، انتظارمان تغییر نتیجه بود كه متاسفانه به علت عدم آمادگی كافی بازیكنان تیم، به این مهم دست نیافتیم. من خیلی خیلی باید در مورد این بازی فكر كنم كه چرا در چنین بازی و در حضور هواداران‌مان چنین نتیجه‌ای می‌گیریم.

لوكا در پاسخ به سوالی در مورد قضاوت تیم داوری در این بازی گفت: ترجیح می‌دهم راجع به داوری صحبتی نكنم.

وی در ادامه در مورد عماد رضا و موقعیت‌سوزی‌های متعدد وی گفت: تنها دلیلی كه عماد رضا چنین ناهماهنگ عمل می‌كند، این است كه او نزدیك به یك ماه بیشتر نیست كه به تیم ما اضافه شده است و مردم توقع‌هایی كه از توره در فصل قبل داشتند را از او دارند و فشار خواسته‌های تماشاگران باعث می‌شود كه او چنین به بازی خود ادامه دهد و باید به او بیشتر زمان بدهیم تا با تیم هماهنگ شده و مثل سابق برای سپاهان گلزنی كند.

وی همچنین گفت: بازیکنی مانند نصیری در مقابل شهرداری تبریز بازی بسیار خوبی ارائه كرد و انتظار ما نیز از او در این بازی همان بازی خوب او بود كه متاسفانه چنین نشد و عادت كاری من نیز چنین است كه بازیكنانی كه بازی خوبی ارائه می‌كنند، در بازی‌های بعدی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و اعتقادی به تغییر آن‌ها ندارم. علاوه بر این بیماری سید صالحی و مصدومیت بیك‌زاده دست من را برای تغییرات مورد نظر در بازی بست.

لوكا در مورد وقفه‌ی دو هفته‌ای پیش رو و استراحت بازیكنان گفت: این باخت صد در صد برنامه‌ریزی‌های تیمی من را دچار تغییرات كرد و خصوصا از لحاظ روحی ـ روانی اثرات بدی بر روی بازیكنان من گذاشت. ما پس از سه روز مرخصی به بازیكنان، تمرین‌های تیمی خود را آغاز و به كسب سه امتیاز بازی با فجر سپاسی می‌اندیشیم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در مورد كم بودن صبر هواداران سپاهان و اعتراض‌های آن‌ها در مورد تعویض جانواریو در این بازی گفت: ما تماشاچی‌ها را می‌شناسیم و انتظار ما از آنان تشویق مجموعه بازیكنان سپاهان، فارغ از نام آن‌هاست. خواسته من از هواداران سپاهان تشویق بازیكنان تیم و حتی بازیكنان تعویضی است تا با روحیه‌ای كه آن ها به بازیكنان می‌دهند، به روزهای ایده‌آل و خوب سپاهان نزدیك شویم. سپاهان در چند سال اخیر همیشه جزو تیم‌های بالای جدول بوده و سعی ما در بازی‌های آتی سپاهان دستیابی به جایگاه‌های بالای جدول و قهرمانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز