پزشک پرسپولیس تشریح کرد

اولادی از هفته آینده دویدن را شروع می‌کند/ دوری چند هفته‌ای منصوری

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۴:۳۱
کد خبر: ۷۵۰۸۳
اولادی از هفته آینده دویدن را شروع می‌کند/ دوری چند هفته‌ای منصوری
مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس از شنبه هفته آینده دویدن را شروع می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در اولین جلسه تمرین سرخپوشان در ورزشگاه ملت ذوب‌آهن در اصفهان، آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد. 

از سوی چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین وضعیت مصدومان این تیم بشرح ذیل عنوان شد:

*هادی نوروزی، همچنان فیزیوتراپی را در دستور کار دارد و دویدن کنار زمین و تمرینات بدنسازی را پیگیری می کند. نوروزی از روز شنبه در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

*مهرداد اولادی نیز هم اکنون در باشگاه فیزیوتراپی می کند و شرایطش خیلی بهتر شده و جای امیدواری دارد که از شنبه در کنار زمین، دویدن را آغاز کند.

*علیرضا محمد با آسیب دیدگی از ناحیه چهار سر مواجه شد و این مصدومیت با کشیدگی و کوفتگی همراه گردید که با تشخیص کادر پزشکی و هماهنگی با کادر فنی تصمیم گرفتیم استراحت کند و در باشگاه به فیزیوتراپی بپردازد. در حال حاضر وسعت آسیب دیدگی وی کمتر شده و ما تلاش می کنیم هر چه زودتر به تیم بازگردد.

*تنها مشکل حاد ما مصدومیت محمد منصوری است که از ناحیه عضله دوقلوی پا آسیب دیده که حالت کشیدگی و نیمه پارگی دارد که نیاز به چند هفته درمان خواهد داشت.

*وضعیت انگشت دست علیرضا نورمحمدی بهتر شده و ما به یک گروه فنی ارتوپدی سفارش محافظ فایبرگلاسی را داده ایم که علاوه به کوچکی، سبک و راحت برای فرد در حین بازی و تمرین باشد. ضمن اینکه این محافظ باید با تائید ناظران بازی و داوری مورد استفاده قرار گیرد تا در صورت استفاده کادر فنی از این بازیکن، بتواند برای تیم به میدان برود.

*وحید هاشمیان مشکل خاصی ندارد و با آتل کوچک و مناسبی که دارد، مشکلی برای بازی و تمرینات نخواهد داشت.

*عفونت انگشت پای شیث رضایی کاهش یافته و با استفاده از داروی تجویز شده، مشکلی برای بازی ندارد.

*در خصوص محمود خردبین هم باید بگویم وقتی من به این باشگاه آمدم، خردبین با ذکر کمردردی مرا از این مشکل با خبر کرد و بنده وقتی مدارک ایشان را دیدم بلافاصله ایشان را به یکی از متخصصان و جراحان مغز که از دوستانم بود معرفی کردم که وی پس از دیدن مدارک آقای خردبین، یک سری عکسبرداری MRI انجام داد. در عکس ها مشخص شد که خردبین با توجه به اینکه در دو یا سه ناحیه با تنگی نخاعی مواجه است و همین تنگی نخاعی باعث خواب رفتگی پاها شده و روزانه نیاز به استراحت فوری داشتند و باید هر چه سریعتر مورد جراحی قرار می گرفتند که سرپرست پرسپولیس با شرایط کنونی تیم، اجازه این کار را به خودش نمی داد و می گفت؛ در یک فرصت مناسب و در تعطیلات نیم فصل این جراحی را انجام می دهد اما دوشنبه شب ناگهان با درد شدیدی مواجه می شود که غیر قابل تحمل بوده و مجبور می شود بستری گردد. به همین جهت بنده به اتفاق پزشک متخصص، ایشان را در بیمارستان لاله تهران بستری کردیم تا در فرصت مناسب مورد جراحی قرار گرفته و از این درد رهایی یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز