در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

ذوالفقارنسب: تعویض کریمی جالب نبود/ مهاجمان تیم‌ملی استرس دارند

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۳:۴۶
کد خبر: ۷۵۱۶۴
ذوالفقارنسب: تعویض کریمی جالب نبود/ مهاجمان تیم‌ملی استرس دارند
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مهاجمان تیم‌ملی از نظر روحی و روانی دچار استرس هستند و به همین علت فرصت‌ها را به راحتی از دست می‌دهند.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دومین بازی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 به مصاف قطر رفت و در زمین حریف به تساوی دست پیدا کرد.

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره این دیدار به خبرنگار ورزشی برنا گفت: این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت و فکر می کنم نتیجه آن تاثیر فراوانی به دنبال خواهد داشت. تیم ملی در نخستین دیدار خود اندونزی را شکست داد و تلاش می کرد تا دومین برد خود را بدست آورد، اما این گونه نشد. در نیمه اول بازی ضعیف را از تیم ایران شاهد بودیم، اما شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم و در همان لحظات ابتدایی به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: بعد از گل بازیکنان کمی به بازی دفاعی روی آوردند و همین عامل باعث شد تا گل تساوی را دریافت کنیم؛ گلی که روی آشفتگی خط دفاعی به ثمر رسید. مصدومیت جواد نکونام هم در مجموع به ضرر تیم ملی تمام شد و اگر این بازیکن آسیب نمی دید، اوضاع فرق می کرد.

ذوالفقارنسب درباره اینکه تیم ملی در دو بازی اخیر توسط مدافع و بازیکنان خط میانی‌اش به گل رسیده و مهاجمان در آن نقشی نداشتند، نیز اظهار داشت: در بازی اول فرهاد مجیدی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و در این مسابقه هم کریم انصاری فرد به میدان رفت. فکر می کنم مهاجمان از نظر روحی و روانی دچار استرس هستند و به همین علت فرصت‌ها را به راحتی از دست می دهند. با این حال تیم ملی برای رسیدن به موفقیت، باید از تمامی ابزارهای خود استفاده کند و بر این باورم که مشکل خط حمله ایران برطرف خواهد شد.

وی درباره تعویض علی کریمی و آمدن مجیدی نیز گفت: تعویض کریمی چندان جالب نبود و این بازیکن می توانست تا پانزده دقیقه بعدش هم برای تیم ملی بازی کند. پست مجیدی با کریمی متفاوت است و اگر فرهاد به جای بازیکن دیگری به زمین می‌آمد، بهتر بود.

کارشناس فوتبال کشورمان عملکرد آندرانیک تیموریان را ستود و خاطرنشان کرد: تیموریان یکی از بازیکنانی است که در دو بازی اخیر بسیار خوب و آماده نشان داد. او مقابل اندونزی بیست دقیقه بازی کرد و یک گل زد و یک پاس گل داد. برابر قطر هم دوندگی بی امانی داشت و فرصت گلزنی را برای عقیلی فراهم کرد. تیموریان در مسیر پیشرفت قرار دارد و می تواند در تیم باشگاهی خود هم بدرخشد.

ذوالفقارنسب در انتها گفت: تیم ملی در بازی بعد خود به مصاف بحرین می رود و می تواند به دومین برد خود دست پیدا کند. ایران با چهار امتیاز صدرنشین است و روزهای خوبی در انتظار کشورمان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز