مهاجم اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با برنا

تیم ملی با ابزار غیرت نتیجه می گیرد؛ نه برنامه‌های قطبی

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۸۰۱۸
تیم ملی با ابزار غیرت نتیجه می گیرد؛ نه برنامه‌های قطبی
مهاجم اسبق تیم ملی معتقد است اگر تیم ملی در قطر نتیجه می گیرد به واسطه غیرت بازیکنان است نه برنامه های افشین قطبی.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانسته ایم در بازی های جام ملت های آسیا 6 امتیاز کسب کنیم و حضورمان در دور بعدی مسابقات را قطعی کنیم اما نگرانی ام از آن است که در باد این دو پیروزی که اعتقاد دارم شانس خیلی در آن دخیل بود بخوابیم و در مراحل بعدی به مشکل بخوریم.


روشن ادامه داد: واقعیت در خصوص تیم ملی آن است که ثبات تیمی نداریم. برای یک تیم خیلی بد است که در یک بازی 4 تغییر در ترکیب خود بوجود آورد. شک نداشته باشید که در بازی با امارات نیز مجددا تغییراتی خواهیم داشت که سبب می شود از هماهنگی تیمی دور شویم.


تیم ملی در نتیجه گیری موفق عمل کرده است، آیا با این شرایط می توان نسبت به قهرمانی این تیم در قطر امیدوار بود؟!


روشن در پاسخ به این پرسش می گوید: نمی خواهم بگویم شانسی می بریم اما باید گفت غیرت بازیکنان دلیل اصلی نتیجه گرفتن تیم ملی است نه برنامه های افشین قطبی. ما خوب بازی نمی کنیم اما در نتیجه گیری موفق هستیم و البته تضمینی وجود ندارد که برابر تیم های دیگر نیز به این شکل نتیجه بگیریم.


مهاجم اسبق باشگاه استقلال تهران به نکته جالب توجه دیگری نیز اشاره دارد: خدا کند تیم ملی قهرمان شود. قهرمانی این تیم آرزوی همه است اما مبادا با این قهرمانی عده ای تصور کنند ما قدرت برتر آسیا شده ایم. فوتبال ایران از زمانی به خاک سیاه نشست که به جام جهانی 1998 صعود کرد و در باد این موفقیت خوابید. می ترسم دوباره با قهرمانی در جام ملت های آسیا یک چنین حالتی به برخی از مسوولان دست دهد.

نظر شما