چشم خود را می بندند و خبرهای دروغ می دهند

مظلومی: اگر خلاف کرده بودیم، اجازه فیلمبرداری نمی دادم

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۵۵۵
مظلومی: اگر خلاف کرده بودیم، اجازه فیلمبرداری نمی دادم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در اردوی استقلال اگر تخلفی صورت گرفته بود، هرگز به دوربین صدا و سیما اجازه نمی‌دادم از اردوی ما فیلمبرداری کند.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: اردوی استقلال در ترکیه یکی از بهترین اردوهای این تیم در چند سال اخیر بود. علاوه بر امکانات خوب، تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتیم که مسلما در آمادگی بازیکنان برای نیم فصل دو م رقابت های لیگ برتر نقش اساسی خواهد داشت.


وی ادامه داد: از بازیکنانم ممنونم؛ آنها 11 روز دوری خانواده را تحمل کردند و همه جور همکاری را با کادرفنی در ترکیه داشتند.


این روزها اخبار ضد و نقیضی از اردوی آبی پوشان در ترکیه به گوش می رسد و حتی سیما نیز در یکی از بخش های خبری خود گزارشی از حواشی استقلال در ترکیه را به روی آنتن فرستاد. آیا اردوی استقلال در خارج از کشور آبستن حواشی مختلفی بود؟!


مظلومی در پاسخ به این پرسش می گوید: برای حاشیه سازان متاسفم. آنها چشم خودر ا می بندند و یکسری خبرهای غلط به مردم می دهند. نماینده حراست با استقلال در ترکیه حضور داشت و اگر مشکلی باشد حتما ایشان گزارش خواهد کرد. در ضمن اگر ما مرتکب تخلفی شده بودیم و یا به قول معروف ریگی در کفش مان بود هرگز به دوربین صدا و سیما اجازه نمی دادم از اردوی استقلال فیلمبرداری کند.


سرمربی استقلال تهران در پایان اشاره ای نیز به شرایط مجتبی جباری دارد:« روی جباری آسیب دیده حسابی باز نمی کنم. پرویز مظلومی بازیکنان آماده را می خواهد و جباری نیز از این قاعده مستثنی نیست.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز