بی انصاف‌ها می گویند به پرسپولیس در آنتالیا خوش گذشته

علی عسگر: شب ها از خستگی بیهوش می شدیم

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۶۵۰
علی عسگر: شب ها از خستگی بیهوش می شدیم
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نهایت بی انصافی است که می گویند پرسپولیسی ها در آنتالیا خوشگذرانی می کردند.

حمید علی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: امروز شنیدم که یکی از بخش های خبری تلویزیون با پخش تصاویری خواسته است که اردوی تیم ما را در آنتالیا لوث کد.در حالی که تیم پرسپولیس در بدترین فصل آنتالیا اردوی خود را در هتل تاتیتانیک برگزار کرد.


وی ادامه داد و گفت:آنهائیکه می گویند در انتالیا به پرسپولیس خوش گذشته قطعا هیچ شناختی نسبت به شرایط جوی این شهر ندارند.خدا وکیلی تیم روزی دو نوبت در آنتالیا تمرین می کرد و بازیکنان از سر خستگی فراوان پس از صرف شام بیهوش می شدند و بازیکنان بدنبال فرصتی در طول اردو بودند تا در اتاق های خود در هتل استراحت کنند.پس از اطلاع از پخش این برنامه خبری خیلی ناراحت شدم زیرا انعکاس این گونه مطالب علیه پرسپولیسی ها دروغ محض است و افکار عمومی را به بیراه می برد.



وی با شرح مختصری از وضعیت محل اردوی تیم پرسپولیس در آنتالیا افزود: وقتی تیم ما در هتل تایتانیک مستقر شد چند تیم خارجی هم در هتل اردو زده بودند و با جدیت تمرین می کردند. اگر این هتل شرایط مناسبی نداشت چرا تیم های دیگر در این محل اردو زده بودند و از امکاناتش استفاده می کردند.


وی در خصوص وضعیت خود و تیم پرسپولیس نیز عنوان کرد: خوشبختانه در شرایط مناسبی قرار دارم و تیممان نیز پس از برگزاری اردوی ترکیه برای ادامه تمرینات در بهترین زمان ممکن راهی دوبی می شود. زیرا شرایط تمرین کردن در هوای سرد تهران خیلی دشوار است و تیم باید در سالن تمرین کند.سفر دوبی به آمادگی تیم خیلی کمک می کند.


علی عسگر درباره عدم حضورش در اردوی تیم امید فوتبال نیز اضافه کرد: من با هماهنگی باشگاه بر سر تمرینات تیم امید حاضر نشدم و منتظر برگزاری اردوی آینده تیم امید هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز