دلم برای بازی فوتبال تنگ شده بود

سید صالحی: حاشیه‌سازان را به خدا واگذار می‌کنیم

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۸:۰۰
کد خبر: ۸۶۶۷
سید صالحی: حاشیه‌سازان را به خدا واگذار می‌کنیم
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دلم برای بازی فوتبال تنگ شده بود و تلاش می کنم در نیم فصل دوم بازیکن موثری برای استقلال باشم.

سید مهدی سید صالحی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که همراه آبی‌پوشان در اردوی ترکیه حضور داشت، درباره آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار ورزشی برنا گفت: اردوی ترکیه یکی از بهترین اردوهای اخیر استقلال بود و توانستیم تمریناتمان را زیر نظر کادر فنی انجام دهیم. با توجه به تعطیلی لیگ برتر برای آمادگی بیشتر باید تمرینات ویژه ای را انجام می دادیم.


وی ادامه داد: در بازی با گتسو قزاقستان، پس از هشت ماه مصدومیت به میدان رفتم و بازگشتم را با زدن گل به نماینده قزاقستان جشن گرفتم. دلم برای بازی فوتبال تنگ شده بود و با کمک دکتر نوروزی و سایر نفرات به میادین بازگشتم و تلاش می کنم در نیم فصل دوم بازیکن موثری برای استقلال باشم.


سید صالحی تصریح کرد: از مصدومیت میداوودی خیلی ناراحت هستم و امیدوارم میلاد هرچه زودتر به میادین بازگردد. خودم شرایط میداوودی را تجربه کرده ام و باید منتظر باشیم تا این بازیکن دوباره برای استقلال به میدان برود. سعی می کنم پاسخ اعتماد پرویز مظلومی و کادر فنی را با ارائه بازی های خوب بدهم.


مهاجم استقلال درباره شایعاتی مبنی بر این که اردوی استقلال در آنتالیا با حاشیه هایی همراه بوده است، نیز گفت: در آنتالیا فکر و ذکرمان فقط تمرین بود و به مسائل دیگر فکر نمی کردیم. یازده روز تمرین با کیفیت را انجام دادیم و هتل از لحاظ امکانات هم فوق العاده بود. اردوی استقلال مشکلی نداشت و کسانی که بخواهند حاشیه درست کنند را به خدا واگذار می‌کنیم.


سید صالحی در پایان گفت: در نیم فصل دوم استقلال نتایج بهتری را خواهد گرفت و دنبال کسب مقام قهرمانی لیگ برتر هستیم تا باعث خوشحالی هوادارانمان شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز