دیگر مثل دایی، باقری و مجیدی پیدا نمی کنید

حلالی: بازیکنان امروزی فقط فکر پول هستند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۳:۰۰
کد خبر: ۸۷۵
حلالی: بازیکنان امروزی فقط فکر پول هستند
هافبک سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی بازی پیشکسوتان را نگاه می کنم تعجب می کنم. دریبل هایی می زنند که در حد جوانان لیگ برتر است.

اسماعیل حلالی بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: من در حال حاظر در فوتبال باشگاهی کسی را در حد و اندازه کریم باقری نمی بینم، اصلا کریم باقری و فرهاد مجیدی و امثال این فوتبالیست‌ها در فوتبال ما وجود ندارد.


مربی تیم ب پرسپولیس افزود: چند وقتی است که در لیگ دیدار جذابی ندیده ام. اصلا بازیکنان امروزی فوتبال بازی نمی کنند و فکر و ذکرشان فقط شده پول گرفتن از باشگاه. بعضی از افراد هیچ تعصبی به پیراهن باشگاهی خود ندارند.


وی در ادامه به آینده فوتبال اشاره ای کرد و گفت: من اصلا قصد این را ندارم که از بازیکنان دوران خودمان حمایت کنم ولی باور کنید که مثل باقری، دایی، مجیدی و... در فوتبال ما پیدا نمی شود. همین باقری وجودش برای پرسپولیس یک پوئن مثبت بود.


حلالی در پایان گفت: دلم برای یک بازی جذاب و دیدنی در لیگ برتر تنگ شده، خیلی وقت است که حتی یک کاشته از جناحین ندیده‌ام . من به همه قول می دهم که اگر بچه های تیم پیشکسوتان در لیگ حضور داشته باشند بهتر از همه بازیکنان بازی کنند. اصلا وقتی بازی پیشکسوتان را نگاه می کنم تعجب می کنم. دریبل هایی می زنند که در حد جوانان لیگ برتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز