هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور

جدال نابرابر در دربی اصفهان/ استقلال، مس را طلا می‌کند؟

۱۳۹۱/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۰:۴۸
کد خبر: ۹۹۶۲۲
جدال نابرابر در دربی اصفهان/ استقلال، مس را طلا می‌کند؟
تیم فوتبال استقلال تهران در کرمان به‌دنبال سومین پیروزی خود در لیگ است و آبی پوشان می‌خواهند در این میدان بهترین نتیجه را بگیرند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا شب با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌های مهم تیم مس کرمان و استقلال تهران به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که مس به دنبال نخستین امتیاز خود در لیگ است و استقلال هم می‌خواهد دست پر از کرمان بازگردد.

استقلال در سه دیدار ابتدایی خود در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم هرمزگان، سایپا البرز و ذوب آهن اصفهان رفت که در دو بازی به پیروزی رسید و برابر سایپا هم متحمل شکست شد.

مس هم که شروع ضعیفی داشته به‌دنبال این است تا خط بطلانی روی ناکامی‌های خود بکشد و قصد دارد با حمایت تماشاگرانش رقیب کهکشانی خود را شکست دهد.

مس مقابل سپاهان اصفهان، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز متحمل شکست شده و چهار گل دریافت کرده و تنها یک گل زده است. تقابل غلامرضا عنایتی مهاجم کرمانی‌ها با امیر قلعه نویی و بازیکنان استقلال مهم‌ترین نکته بازی خواهد بود. 

استقلال هم در غیاب مجتبی جباری و رودریگو توزی که مصدوم هستند، چشم به نفراتی چون مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، جواد نکونام، فابیو جانواریو، سیاوش اکبرپور، امین منوچهری و ... دارد تا بتواند دومین برد متوالی خود را کسب کند.این مسابقه از ساعت 22:30 در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار آغاز خواهد شد.

در دیگر بازی مهم تیم سپاهان و ذوب آهن دربی اصفهان را برگزار خواهند کرد. ذوب آهن در این مسابقه و با قرعه کشی انجام شده میزبان حریف خود خواهد بود. ذوب آهن در سه بازی گذشته خود، سه بار برابر تیم‌های فجرسپاسی شیراز، صبای قم و استقلال متحمل شکست شده و دیگر نمی‌خواهد بیشتر از این به ناکامی‌هایش ادامه دهد.

از طرفی تیم سپاهان که هفته گذشته با خوش اقبالی توانست از شکست برابر راه آهن فرار کند، برای این که خودش را در جمع بالانشنیان حفط کند به برد چشم دوخته است. محمد باقر صادقی، فرشید طالبی، محمد علی احمدی، حسن اشجاری و محمدرضا خلعتبری نفراتی هستند که سابقه حضور در ذوب آهن را دارند و با انگیزه‌های زیادی مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرند. این دیدار از ساعت 22 انجام خواهد شد.
 
جدال تیم‌های شگفتی ساز فجر و ملوان که با 9 و هفت امتیاز در رتبه‌های اول و سوم قرار دارند، جذاب و تماشایی خواهد بود. دو تیم بدون شکست هستند و به احتمال فراوان بازی با کیفیتی را طرفداران دو تیم خواهند دید. سید جلال رافخایی و مهدی نظری از دو تیم پنج و سه گل به ثمر رسانده‌اند. دیدار ملوان و فجر در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

بازی راه آهن و تراکتورسازی نیز یکی دیگر از مسابقات این هفته خواهد بود. راه آهن که تمرینات خود را نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری خیلی دیرتر شروع کرده بود، هفت امتیاز گرفته و عملکرد فراتر از حد انتظاری داشته است. تراکتورسازی هم با کسب پنج امتیاز در میانه‌های جدول قرار گرفته و حضور هواداران این تیم در ورزشگاه تختی تهران به بازی رنگ و لعاب خاصی خواهد بخشید.

در سایر مسابقات تیم‌های صنعت نفت آبادان-نفت تهران، سایپا-داماش، آلومینیوم-فولاد و پیکان-گهر لرستان به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما