براساس اعلام سید جواد رفوگر

ایران مركز كشتی فیلا می‌شود

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۹۱۳
ایران مركز كشتی فیلا می‌شود
رئیس انستیتو بین‌المللی كشتی گفت: درخواست برگزاری كلاس مربیگری در سال 2013 و 2014 را به فیلا دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید جواد رفوگر با بیان این مطلب افزود: در حاشیه حضور در كلاس بین‌المللی فیلا آقای خادم، من، دكتر محبوبی و دكتر میرزایی جلسه‌ای را با سران فیلا داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد آقای قازاریان عضو كمیته مربیان فدراسیون جهانی دی ماه سال جاری كارگاه چهار روزه‌ای را در مورد مسائل برنامه‌ریزی كشتی بخصوص در رده‌ی سنی نوجوانان در ایران برگزار كنند.

رفوگر تصریح كرد: زمان دقیق این كلاس و اسامی مربیان واجد شرایط در این رقابت‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

وی تأكید كرد: مورد دیگر مطرح شده در این كلاس بحث میزبانی ایران در كلاس‌های بین‌المللی مربیگری در سال‌های 2013 یا 2014 میلادی بود كه پیرو نامه‌های ارسالی به فیلا مجددا آمادگی خود را اعلام كردیم و قرار شد در جلسه هیأت رئیسه فیلا كه قبل از سال نو میلادی برگزار می‌شود در اینمورد تصمیم‌گیری شود.

رفوگر با اشاره به اینكه در این دیدار در مورد همكاری با مركز كشتی قطر نیز بحث و تبادل نظر شد اظهار داشت: پیرو جلسه‌هایی كه با دكتر كیم رئیس شورای كشتی آسیا در مورد افزایش سطح دانش مربیان قاره داشتیم آمادگی خود را برای تجهیز نرم‌افزاری این مركز اعلام كردیم كه با موافقت مسئولان فیلا همراه شد.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست با اشاره به حضور مدرسان زبده ایرانی در بخش‌های تئوری و علمی و همچنین امكانات سخت‌افزاری اعلام آمادگی ایران را برای تأیید مركز فیلا در ایران اعلام كردیم كه قرار شد در این زمینه درخواست و مستندات خود را به فیلا اعلام كردیم.

رفوگر افزود: مسئولان فدراسیون جهانی كشتی از همكاری حوزه مدیریت تیم‌های ملی و انستیتو كشتی ایران تمجید كردند.

وی در مورد تدریس رسول خادم در كلاس بین‌المللی مربیگری فیلا در بلغارستان اظهار داشت: كلاس آقای خادم بسیار پربار بود بیشترین بار با تشویق شركت كنندگان همراه شد ایشان ریزه‌كاری‌های فنی در مورد فنونی مانند زیرگیری را به مربیانی از بیش از 50 كشور دنیا آموزش داد.

رئیس اسبق فدراسیون كشتی ادامه داد: این كلاس تا حدی مورد استقبال شركت كنندگان قرار گرفت كه قازاریان در پایان حدود 5 دقیقه راجع به آقای خادم و آموزش اصولی صورت گرفته صحبت كردند.

دبیر سابق فدراسیون كشتی در پایان خاطرنشان كرد: 13 مربی ایرانی حاضر در این دوره حضور فعالی در این كلاس داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز