وزنه‌برداری همچنان درگیر اختلافات

وقتی هیچکس کوتاه نمی‌آید!

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۰۱۶
وقتی هیچکس کوتاه نمی‌آید!
به نظر می‌رسد قرار است مشکلاتی که بین پنج وزنه‌بردار المپیکی با فدراسیون به‌وجود آمده، به‌زودی حل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، پرمدال‌ترین رشته ورزشی ایران در المپیک 2012 لندن هنوز پایش در حواشی اخیر گیر است و به نظر نمی‌رسد که هیچ کدام از طرفین این حاشیه بزرگ بخواهند از موضع خود عقب‌نشینی کنند.

پس از درگیری لفظی بهداد سلیمی و کوروش باقری در یک برنامه تلویزیونی، کار به جایی رسید که پنج وزنه‌بردار المپیکی کشورمان به نام‌های سلیمی، انوشیروانی، رستمی، محمدپور و نصیرشلال با حسین رضازاده، رئیس فدراسیون، جلسه‌ای برگزار کردند و در آن جلسه از رضازاده خواستند تا به‌جای باقری، مربی دیگری برای آن‌ها استخدام کند.

رضازاده به این خواسته پاسخ منفی داد تا بلاتکلیفی ادامه داشته باشد. درواقع، درخواست وزنه‌برداران، مصداق ورزشکارسالاری است و اگر آن‌ها به خواسته خود برسند، ممکن است این موضوع به رشته‌های دیگر نیز تعمیم پیدا کند؛ مسئله‌ای که مسئولان ورزش کشور می‌خواهند از آن دوری کنند.

موضع فدراسیون درباره این مشکل تا این لحظه روشن است و آن‌ها نمی‌خواهند که مربی دیگری به‌جز باقری در اردوی تیم ملی حرف اول را بزند.

در طرف دیگر نیز وزنه‌برداران هنوز به دور از اردو و به‌صورت شخصی تمرین می‌کنند که این مسئله نیز مطمئناً نمی‌تواند به آمادگی کامل آن‌ها کمک زیادی کند. آن‌ها هنوز بر حرف خود مبنی بر کار نکردن زیر دست باقری پافشاری می‌کنند.

برخی از آن‌ها حتی خداحافظی از تیم ملی را نیز به جان خریده‌اند و حتی حاضر هستند  تا جایی از مواضع خودشان دفاع کنند که هرگز به تیم ملی دعوت نشوند!

مسیری که این نفرات در پیش گرفته‌اند، حداقل در دوره ورزشکاری‌شان، خیلی روشن نیست و شاید اگر این وزنه‌برداران کمی کوتاه بیاینند، این مشکل و حاشیه ختم به خیر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز