پرویز هادی در گفت‌وگو با برنا:

از رقابت نمی‌ترسم/ نظر خادم را جلب کردم

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۰۲۷۶
از رقابت نمی‌ترسم/ نظر خادم را جلب کردم
پرویز هادی، ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، در مسابقات قهرمانی آسیا به نشان طلا دست یافت تا بازگشت پرفروغی به تیم ملی داشته باشد.

پرویز هادی، ملی‌پوش وزن 120 کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران، چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا که در هند برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت تا بازگشت پرفروغی به تیم ملی داشته باشد.

هادی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برنا اعلام کرد هدفش از حضور در این مسابقات، بیشتر اجرای برنامه‌های سرمربی تیم ملی بوده تا کسب مدال طلا.

*بازگشت پرفروغی به تیم ملی داشتی و طلای آسیا را کسب کردی.
خدا را شکر، با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته بودم و آمادگی بالایی که داشتم، توانستم اول بشوم. البته مهم‌تر از کسب عنوان اولی، هجومی کشتی گرفتن بود که در اولویت برنامه‌های آقای رسول خادم قرار داشت و من که پارسال هم طلا گرفته بودم، بیشتر در نظر داشتم تا برنامه‌های آقای خادم را اجرا و نظر ایشان را جلب کنم.

*سطح مسابقات چطور بود؟
سطح مسابقات خیلی خوب بود و همه حریفان آسیایی من در این رقابت‌ها حضور داشتند. نکته‌ای که باید درخصوص این رقابت‌ها بگویم این است که متأسفانه، چه در مسابقات آزاد و چه در مسابقات فرنگی، ناداوری زیادی درحق بچه‌های ما صورت گرفت و کارشکنی‌های زیادی علیه تیم ما انجام شد. با وجود این، بچه‌های ما تمرینات و مسابقات خود را زیرنظر کادر فنی تیم ملی انجام دادند.
 
*به نظر خودت، توانستی نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنی؟
بله، خدا را شکر، فکر می کنم آقای خادم از کشتی‌های من راضی بود. ضمن اینکه آقای علیرضا رضایی که مربی اصلی ما در سنگین وزن هستند، هم از شرایط من راضی بودند و این برای من خیلی باارزش است.

*با توجه به ناداوری‌ها، فکر می کردی به فینال برسی و طلا بگیری؟
حقیقت این است که من قبل از این مسابقات خیلی زحمت کشیده بودم و حتی روزی دو جلسه تمرین می کردم تا آمادگی کاملی برای حضور در مسابقات داشته باشم. البته داور هم در مسابقه با کشتی‌گیر کشور کره چند بار به من اخطار پوئن داد، ولی خوشبختانه من بدنم خیلی آماده بود و توانستم با اختلاف زیاد حریفم را شکست دهم و حالا هم باید از آقای خادم و آقای رضایی که زحمت بسیار زیادی برایم کشیدند، تشکر کنم.

*با توجه به این قهرمانی، چرا مسافر آمریکا نشدی؟
اسامی کشتی‌گیران اعزامی به تورنمنت آمریکا از مدت‌ها پیش مشخص شده بود و فدراسیون کشتی کارهای مربوط به ویزای آن‌ها را انجام داده بود. ضمن اینکه آقای خادم هم از قبل برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده بود تا تعدادی از کشتی‌گیران را به مسابقات آمریکا و تعدادی دیگر را هم به مسابقات آسیا و رقابت‌های دیگر اعزام کنند.

*به طور حتم، به‌جای تو، کمیل قاسمی به آمریکا می‌رود.
بله، این طور که برنامه‌ریزی شده، قرار است کمیل قاسمی به این مسابقات اعزام شود.

*در حال حاضر، تو و قاسمی در سنگین‌وزن رقابت نزدیکی با هم دارید. ضمن اینکه فردین معصومی هم  مجدداً به تیم ملی نزدیک شده. فکر نمی کنی با حضور سه کشتی‌گیر عنوان دار، در سنگین‌وزن رقابت بسیار سخت شود؟
من از این اتفاق بسیار خوشحالم و به هیچ وجه از رقابت نمی ترسم. امیدوارم معصومی هم به جمع کشتی‌گیران تیم ملی اضافه شود. چون هرقدر رقبای ما در اوزان مختلف بیشتر شوند، انگیزه ما هم بالاتر می‌رود. ضمن اینکه آقای خادم هم برنامه‌ریزی کرده‌اند و قصد دارند برای هر وزن مسابقات انتخابی برگزار کنند تا هر کسی که لیاقتش را داشته باشد، به عضویت تیم ملی در بیاید. من هم تلاشم را می کنم و باید دوبرابر تمرین کنم تا دوبنده تیم ملی را بدست آورم و نفر اول وزن خودم باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز