در پایان روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا رقم خورد

۵ مدال رنگارنگ رهاورد فرنگی کاران نوجوانان

۱۳۹۲/۰۵/۰۴ - ۰۴:۰۴:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۱۵۱
۵ مدال رنگارنگ رهاورد فرنگی کاران نوجوانان
روز نخست رقابت‌های ۷ وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا محمدحسین مراد الیاسی در وزن 54 کیلوگرم با شکست حریفان به مدال طلا دست یافت، حسین اسدی در وزن 63 کیلوگرم و کیوان رضایی در وزن 69 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند. بهنام عبدولی در وزن 42 کیلوگرم و میثم دلخانی در وزن 50 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

* نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم بهنام عبدولی در دور نخست با نتیجه 7 بر 3 از سد هاروشی شیمایا از ژاپن گذشت، اما در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 مغلوب زلیم خان عثمان‌اف از قزاقستان شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده‌بندی با نتیجه 12 بر 5 از سد داواباندی از مغولستان گذشت و به مدال برنز دست یافت. در این وزن کشتی‌گیر کره شمالی عنوان نخست را از آن خود کرد.

در وزن 46 کیلوگرم محمدرضا آقانیا در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کوان هویی سون از کره شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد وی از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن کشتی‌گیر ازبکستانی قهرمان شد.

در وزن 50 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول امان گلی‌اف شاتلیک از ترکمنستان را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کامران‌الدین زین‌الدینوف از ازبکستان شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده‌بندی تساگانتسیج از مغولستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد. در این وزن کشتی‌گیر قزاق اول شد.

در وزن 54 کیلوگرم محمدحسین مرادالیاسی در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر از سد تینچیتبک عبدیکوف از قرقیزستان گذشت؛ وی در دور بعد نیز سرنتوگتوخ از مغولستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و به فینال راه یافت. وی در دیدار فینال یلنور مخامتجان از قزاقستان را با نتیجه چهار بر یک شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در وزن 58 کیلوگرم مهدی مرادحاصلی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر مغلوب مادیار شاپیف از قزاقستان شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، مرادحاصلی از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن کشتی‌گیر قرقیزستانی قهرمان شد.

در وزن 63 کیلوگرم حسین اسدی در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 دیدار آمان نظراف از ترکمنستان را شکست داد؛ وی در دور بعد نورکانات نورخامتوف از قزاقستان را 7 بر صفر مغلوب کرد. اسدی در مرحله نیمه نهایی دینش از هند را 7 بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال با نتیجه یک بر یک مغلوب رستم رحمت‌اله‌یف از قرقیزستان شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 69 کیلوگرم کیوان رضایی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد سومینبازار زاندانبود از مغولستان گذشت؛ وی در دور بعد نیز بولوتمیرزا سانابیکوف از قرقیزستان را 7 بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال مقابل تمیرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در پایان روز نخست این رقابت‌ها تیم قرقیزستان با 60 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، قزاقستان با 58 امتیاز دوم است و ایران با 50 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا امروز با برگزاری مسابقات سه وزن دوم به پایان می‌رسد.

نظر شما