سرمربی تیم ملی در واکنش به کوچ فرنگی کاران ایران به آذربایجان

بنا: پای یک دلال وسط است؛ او را می‌شناسم

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۱
بنا: پای یک دلال وسط است؛ او را می‌شناسم
سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان خواستار برخورد قاطعانه با عامل حضور کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات انتخابی آذربایجان است.

سرویس ورزشی برنا-حسین زارعی

پس از آنکه روز گذشته تمامی مسوولان کشتی کشورمان از حضور محمدرضا آذرشکیب در مسابقات انتخابی کشتی آزاد آذربایجان اظهار بی اطلاعی کردند، هیچ جای تعجبی ندارد که امروز هم مدال آوری فرنگی کاران ایرانی در مسابقات این کشور، مربیان و مسوولان کشتی فرنگی کشورمان را بهت‌زده کند.

محمد بنا یکی از این افراد است که خواستار برخورد قاطع با عامل انتقال کشتی گیران ایرانی به آذربایجان است.

محمد بنا در این باره به خبرنگار برنا گفت: تازه دیروز متوجه شدم که سه فرنگی کار کشورمان در مسابقات آذربایجان حضور پیدا کرده اند. آنها بدون اطلاع من و فدراسیون کشتی چنین تصمیم خودسرانه ای گرفته اند و نمی دانند که در چه راهی قدم اشتباهی گذاشته اند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در ادامه افزود: مسوولان کشتی آذربایجان علاقه‌مند به مفت‌خوری هستند و دوست دارند ضعف خود در میان وزن و سنگین وزن را با حضور کشتی گیران سایر کشورها پوشش دهند. به همین دلیل چراغ سبزشان را نشان فرنگی کاران ما داده اند.

بنا با اشاره به نحوه حضور کشتی گیران ایرانی در مسابقات آذربایجان یاد آور شد: می دانم چه کسی موجبات حضور فرنگی کاران کشورمان در آذربایجان را فراهم کرده است. این دلال خاطی است؛ چرا که بدون هماهنگی فدراسیون دست به چنین کاری زده و ظاهراً به کشتی گیران گفته که از فدراسیون رضایتنامه آنها را گرفته است! به عقیده من کشتی گیران مقصر نیستند و فدراسیون کشتی باید با این دلال خاطی برخورد جدی کند.

بنا خاطرنشان ساخت: در بین کشتی گیران مدال آور در آذربایجان تنها قاسم رضایی می تواند ملی پوش این کشور شود؛ گرچه بعید می دانم او چنین قصدی داشته باشد. چند روز پیش با رضایی صحبت کردم و از او خواستم تمرینات منظمی را پشت سر بگذارد.

وی در پایان گفت: کشتی فرنگی ایران آن‌قدر مهره و استعداد دارد که با کوچ چنین نفراتی به کشورهای دیگر متضرر نخواهد شد؛ اما خطاب به نفراتی که بدون اجازه در آذربایجان کشتی گرفته اند، می گویم که یک ملی پوش باید عرق وطنش را داشته باشد و با دوبنده ای که نشان یک کشور دیگر را دارد، به میدان نرود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز